Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@10:01:04 GMT

پیروزی ارزشمند بایرن‌ برابر دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۰۵۵

پیروزی ارزشمند بایرن‌ برابر دورتموند

ایران اکونومیست- حساس‌ترین دیدار بوندسلیگای آلمان با پیروزی ارزشمند خارج از خانه بایرن‌مونیخ برابر بورسیادورتموند همراه شد.

 شنبه شب در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ باشگاه‌های آلمان، دورتموند از بایرن‌مونیخ پذیرایی کرد و در نهایت متحمل شکست سه بر دو شد تا بازهم در جدال مقابل رقیب سنتی خود با باخت مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با حملات بایرن که در این هفته‌ها در اوج آمادگی قرار دارد آغاز شد اما بتدریج بازیکنان میزبان نیز شرایط خوبی پیدا کردند.

در دقیقه ۲۴ «لواندوفسکی» پاس «گنبری» را به خوبی قطع کرد و دروازه میزبان را گشود که با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی، این گل با سخت‌گیری آفساید اعلام شد تا مردود شود.

بلافاصله دورتموند در آستانه گلزنی قرار گرفت که «ارلینگ هالند» با ضربه‌ای ضعیف این بخت را از دست داد.

در دقیقه ۳۶ «جاشوا کیمیش» ستاره میانه میدان بایرن و تیم ملی آلمان از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و تعویض شد. بنظر می‌رسد کیمیش برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

در دقیقه ۴۵ کار تیمی میزبان و پاس «گوئررو» به «مارک رویس» رسید و کاپیتان دورتموند توپ را به تور دروازه بایرن دوخت تا گل نخست ثبت شود.

در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست، مونیخی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند و «دوید آلابا» با شوتی تماشایی گل تساوی را به ارمغان آورد.

بایرنی‌ها نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و پاس عالی «هرناندز» را «لواندوفسکی» تبدیل به گل کرد تا به روند درخشان خود ادامه دهد.

در دقیقه ۸۰ «لروی سانه» که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، سومین گل بایرن را درون دروازه زنبورها جای داد.

سه دقیقه پس از آن «ارلینگ هالند» دومین گلزن دورتموند لقب گرفت تا دقایق پایانی حساس‌تر باشد.

در دقیقه ۹۲ بایرن به گل دیگری رسید که بازهم این گل با استفاده از VAR مردود شد.

بایرن‌مونیخ با کسب این پیروزی به امتیاز ۱۸ رسید و صدر جدول را از لایپزیگ که ۱۶ امتیاز دارد، پس گرفت. دورتموند نیز ۱۵ امتیازی باقی ماند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!