Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر در استان لرستان قول مساعد داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در دیدار با همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور،  هلال احمر را  نهادی فارغ از همه رنگ‌ها و نژادها دانست و اظهارداشت: هدف جمعیت هلال احمر کمک به حقوق انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در لرستان افزود: اگرچه  بحران برای مردم مشکل آفرین است اما فرصتی برای کشف خوبی‌ها و توانمندی‌های برخی نهادهاست و در بحران‌های لرستان جمعیت هلال احمر خوش درخشیده و کمک‌های این نهاد کاملاً ملموس بوده است.

استاندار لرستان به قول مساعد رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار یک فروند بالگرد در استان لرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌ها و لزوم حضور تمام وقت این وسیله راهبردی برای پوشش همه استان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه استان لرستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری طرح‌های حوزه هلال احمر دارد تصریح کرد: لازم است موضوع معرفی و جذب سرمایه گذار برای استان مد نظر قرار گیرد.

بالگرد اختصاصی در اختیار هلال احمر لرستان قرار می‌گیردسایت امداد هوایی جمعیت هلال احمر لرستان به بهره برداری می‌رسد

خادمی اظهارداشت: با توجه به اینکه استان لرستان از نظر ویژگی‌های جغرافیایی کریدور و راه مواصلاتی منطقه است، هلال احمر می‌تواند با اجرای طرح های مد نظر خود در لرستان زمینه پوشش استان‌های همجوار نیز فراهم آورد و ما برای انجام این کار آمادگی داریم تا فضای مورد نیاز را در اختیار هلال احمر قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود لرستان را یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور دانست و افزود: با توجه به حادثه خیر بودن استان ضرورت دارد که جمعیت هلال احمر نسبت به ذخیره سازی امکانات، تجهیزات و مایحتاج برای حوادث احتمالی به استان کمک کند و از آنجا که برخی از پروژه‌های نیمه تمام در استان وجود دارد امیدواریم با همکاری جمعیت هلال احمر این پروژه‌ها به اتمام برسند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر کشور استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی در فصل گرما ضروری است.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در بحث حریق در فصل خشک از خرداد ماه شاهد آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی هستیم. سال گذشته، منابع طبیعی و عرصه‌ها را مدیریت و صیانت کردیم.

وی ادامه داد: کشور تصمیم گرفت یک فروند بالگرد برای جلوگیری از حریق در عرصه‌های طبیعی و منابع ملی به استان اختصاص دهد، اما تاکنون این امر محقق نشده است. ضرورت دارد ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به این تصمیم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا بالگرد در استان مستقر شود.

او گفت: لرستان نیاز مبرم به بالگرد دارد و با توجه به اینکه لرستان استانی کوهستانی است، این مهم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: جنگل‌های لرستان با مشکل جدی آفات و بیماری‌ها نیز مواجه‌اند و نیاز است از محل اعتبارات ملی این کار انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است