Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:58:44 GMT

پیروزی بایرن مونیخ برابر دورتموند در یک دیدار پرگل

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۱۵۸

پیروزی بایرن مونیخ برابر دورتموند در یک دیدار پرگل

مهمترین بازی هفته هفتم بوندس‌لیگا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه رقیب سنتی‌اش به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در مهمترین مسابقه از هفته هفتم بوندس‌لیگای آلمان و در آخرین بازی شب دوم این هفته از رقابت‌ها، شنبه شب، تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در بازی موسوم به «درکلاسیکر» در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف هم رفتند که این بازی را مونیخی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی با وجود آنکه کمک داور ویدئویی دو بار گل‌های بایرن مونیخ را در دقایق ۲۴ و ۹۰ (هر دو گل توسط روبرت لواندوفسکی به ثمر رسیدند) مردود اعلام کرد، باواریایی‌ها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

نخست این دورتموند بود که با گلزنی مارکو رویس در دقیقه ۴۵ پیش افتاد، اما بایرن مونیخ گل خورده را با سه گل پاسخ داد که اولی در دقیقه ۴۵ توسط داوید آلابا، دومی در دقیقه ۴۸ توسط لواندوفسکی و سومی در دقیقه ۸۰ توسط لروی سانه رقم خورد.

لواندوفسکی با گلی که در این بازی زد شمار گل‌های این فصل خود در بوندس‌لیگا را به عدد ۱۱ رساند و از این حیث بهترین رکورد خود در این مقطع از فصل که فصل گذشته به ثبت رسانده بود را تکرار کرد. این هفدهمین گل او در سیزدهمین بازی‌ مقابل تیم سابقش بود.

ارلینگ هالند در ادامه روند گلزنی‌اش در دقیقه ۸۳ دروازه باواریایی‌ها را باز کرد و به میزبان برای بازگشت به بازی امید داد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و دومین شکست این فصل زردپوشان و ششمین برد فصل بایرن مونیخ رقم خورد تا قهرمان فصل گذشته با ۱۸ امتیاز به صدر جدول صعود کند و نایب قهرمان فصل گذشته هم با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

بایرن مونیخ با این پیروزی تعداد گل‌هایش تحت هدایت هانسی فلیک را به ۱۰۱ مورد افزایش داد تا به طور میانگین در هر بازی‌اش زیر نظر این مرد آلمانی ۳.۲ گل زده باشد و به این ترتیب او بهترین آمار را از این حیث در میان تمام مربیان تاریخ این باشگاه از آن خود کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دورتموند بایرن مونیخ بوندسلیگا بروسیا دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد. کد خبر 6093569

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره