Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:42:51 GMT

نشست خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۲۲۰

نشست خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ در سالن زنده یاد عاشوری مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین جنوبی و برادران مظفر، شماره ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

این نشست خبری با حضور ایوب دهقانکار مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و اصحاب رسانه برگزار و رویکردها و برنامه‌های این هفته فرهنگی تشریح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینستاگرام مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab این نشست را به صورت زنده دنبال کنند.

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5066064 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کتاب نشست خبری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات جهان کتاب و کتابخوانی هفته کتاب انتشارات سوره مهر جایزه ادبی انتشارات سروش تجدید چاپ کتاب کودک رایزنی فرهنگی کتاب مرکز فرهنگی شهر کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران افغانستان دوره هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹