Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید وحیدی مهر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اولویت‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: اولویت کاری معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز در سال تحصیلی جدید، بهادادن بیش از پیش به اقطاب اثر گذار فرهنگی از جمله استادان، دانشجویان و کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا نرم افزاری تحت عنوان «راه» با هدف آسان سازی و تسهیل امور فرهنگی و دانشجویی توسط یکی از دانشجویان واحد تبریز ساخته شده است. این نرم افزار پس از ثبت مشخصات اولیه افراد، کد رهگیری را برای ثبت نام کنندگان ارسال می‌کند و افراد می‌توانند با استفاده از این کد رهگیری وارد نرم افزار شوند.

وحیدی مهرادامه داد: این نرم افزار دارای سه بخش جشنواره، مسابقات و فعالیت‌های فوق برنامه فرهنگی است؛ همچنین در بخش دیگری از این نرم افزار، تولید محتواهای فرهنگی بارگزاری می شود و در بخش دیگر، قابلیت ارتباط با پشتیبانی قرار داده شده است تا دانشجویان، کارمندان و استادان با یادداشت نقطه نظرات خود، آن‌ها را به پشتیبان انتقال دهند. این پیشنهادات توسط پشتیبان دسته بندی و به بخش‌های مختلف دانشگاه ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز تصریح کرد: از اوایل سال جاری، کانالی را با همکاری حوزه ریاست و روابط عمومی به نام «محض اطلاع» راه اندازی کرده‌ایم که دست ما را در اطلاع رسانی به خانواده‌ها، دانشجویان، استادان و کارمندان باز گذاشته است. چند نفر از کارکنان دانشگاه به صورت مستمر فعالیت‌های این کانال را پشتیبانی و رصد می‌کنند و سوالات و انتقادات افراد را به معاونت‌ها و گروه‌های آموزشی و دیگر بخش‌های دانشگاه ارجاع می‌دهند.

وی اضافه کرد: کانال محض اطلاع در فرآیند ثبت نام دانشجویان جدید الورود، موجب تسهیل در بسیاری از امور آموزشی و ثبت نام دانشجویان شد. این کانال در وبسایت دانشگاه معرفی شده تا دانشجویان جدیدالورود در اولین فرصت با عضویت در این کانال،  از مهم‌ترین رویدادها و اخبار دانشگاه به صورت لحظه به لحظه مطلع شوند. درحال حاضر این کانال با ۱۵ هزار عضو، فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه می‌دهد.

وحیدی مهر بیان کرد: کانال دیگری نیز ویژه استادان و کارکنان راه‌اندازی شده است که نزدیک به ۷ هزار عضو دارد؛ همچنین قبل از آغاز فرآیند ثبت نام دانشجویان، جلساتی را با دبیران کانون‌های فرهنگی و دانشجویی و نشریات داشتیم که براساس آن، نشریه‌های «مشکات» و «بدون تعارف»، مطالب مورد نیاز دانشجویان جدید الورود را رصد و جمع آوری و در قالب نشریه دانشجویی منتشر کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز در پایان با اشاره به فعالیت کانون‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: برخی از کانون‌های دانشجویی به صورت خودجوش همانند «معرف رضوی»، «عقل سرخ» و هلال احمر در پروسه ثبت نام دوشادوش کارکنان و مدیران گروه‌های آموزشی حضور دارند و پاسخگوی سوالات خانواده ها و دانشجویان خواهند بود.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1080073 برچسب‌ها فعالیت فرهنگی کانون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دانشجویان جدیدالورود سعید وحیدی مهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت فرهنگی کانون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دانشجویان جدیدالورود فرهنگی و دانشجویی دانشجویان جدید واحد تبریز نرم افزار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد

به گزارش تابناک، شفقنا نوشت:  انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت شیرخوارگاه‌ها در تهران گفت: براساس گزارش سازمان بهزیستی، برخی از شیرخوارگاه‌ها جمع و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شدند.

 

وی در مورد فرآیند سخت واگذاری کودکان به خانواده‌ها افزود: سال اول دولت من شاهد این بودم که در استان‌های مختلف مردم گله‌مند هستند و حتی دو تا سه سال در نوبت بودند، اما الان با ترمیمی که در دستورالعمل صورت گرفته است، این مسأله به کلی برطرف شده و فرآیند تسهیل شده است.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر