Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@23:50:34 GMT

کارت قرمز ویروس کرونا پایانی بر آموزش سنتی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۶۶۱

کارت قرمز ویروس کرونا پایانی بر آموزش سنتی

در اواخر سال ۲۰۱۹ ویروس کرونا در ووهان چین شیوع پیدا کرد و به سرعت در سایر مناطق جهان گسترش یافت.شیوع این ویروس تغییرات گسترده ای را در جهان رقم زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در اواخر سال ۲۰۱۹ ویروس کرونا در ووهان چین شیوع پیدا کرد و به سرعت در سایر مناطق جهان گسترش یافت.شیوع این ویروس تغییرات گسترده ای را در جهان رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش سنتی یکی از این موارد بود که ویروس کرونا با توجه به خانه نشین کردن قشر محصل، به سنگ بنای فعلی آن، یعنی حضور فیزیکی در کلاس های درس، حمله ور شد و فقط شش ماه طول کشید تا جهان به بن بست آموزشی برسد. این مشکل باعث تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها در سرتا سر دنیا شد. آموزش از ارکان های اساسی هر جامعه است و کشوری که در آن به امر آموزش توجه نشود محکوم به عقب ماندگی است. مفهوم آموزش سنتی طی دهه اخیر در حال تغییر است و امروزه حضور فیزیکی در کلاس تنها گزینه یادگیری نیست. با افزایش اینترنت و فن آوری های جدید، هر زمان و هر کجا بخواهید به شرط دسترسی به رایانه یا یک تلفن همراه هوشمند، به یک آموزش با کیفیت دسترسی خواهید داشت. ما اکنون وارد دوره جدیدی می شویم، “انقلاب آموزش آنلاین”.آموزش مجازی یا آنلاین، از شیوه های نوین آموزش است که با توجه به خو گرفتن مردم با آموزش سنتی، سال ها در سایه آموزش رایج یا سنتی قرار داشت و نتوانسته بود جایگاه  خود را با وجود پتانسیل های بسیار در  امر آموزش و یادگیری، به درستی تثبیت کند. پلتفرم های آموزش مجازی همانند فرانو، پس از همه گیری ویروس کرونا به سرعت به کمک همگان آمده اند و اهمیت و توجه به پلتفرم های آموزش مجازی را برای مردم و نهادهای آموزشی آشکار ساختند.

بر طبق جدیدترین نظر سنجی، بیش از ۳۰ درصد دانشجویان آموزش عالی در ایالات متحده، حداقل یکی از دوره های درسی خود را به صورت مجازی گذرانده اند. آموزش آنلاین چه برای نوجوانان و چه برای بزرگسالان یک انتخاب منطقی است. در ادامه چهار دلیل برتری آموزش مجازی را نسبت به آموزش سنتی، با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

 

مزایای پلتفرم آموزش آنلاین فرانو نسبت به آموزش سنتی

 

انعطاف پذیر است

آموزش آنلاین فرد را قادر می سازد تا سرعت یادگیری خود را تنظیم کنند، و انعطاف پذیری بیشتری در تنظیم برنامه ای متناسب با فرآیند یادگیری خود داشته باشد.  در نتیجه بستر آموزش آنلاین امکان تعادل بهتر بین کار، زندگی و تحصیل را فراهم می کند.  “در آموزش مجازی یکبار آموزش را دریافت کنید بینهایت تماشا کنید”.

 

انتخاب گسترده

در فضایی به وسعت و گستره ی پلتفرم آموزش فرانو ، مهارت ها و موضوعات بسیاری برای آموزش و یادگیری وجود دارد. تعداد بسیار زیادی از اساتید آموزش های خود را بر بستر فرانو قرار داده اند که فرد را قادر می سازد بر اساس نیاز خود و کیفیت تدریس استاد مربوطه، دوره ی آموزشی مورد نیاز خود را انتخاب کند.

 

همیشه قابل دسترس است

آموزش آنلاین شما را قادر می سازد تا از هرجای دنیا به بهترین اساتید و آموزش ها دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که نیازی به رفت و آمد از یک مکان به مکان دیگر، ساعت های طولانی ماندن در ترافیک یا پر شدن ظرفیت کلاس معلم یا استاد مورد علاقه خود را ندارید. علاوه بر این، نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید، بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد، که می تواند برای سایر اولویت ها صرف شود. کلاس مجازی نیز در هر مکانی که به اینترنت متصل باشد در دسترس است و یک راه خوب برای مسافرت رفتن است. “با پرسش و پاسخ با اساتید همیشه به اساتید آن دوره دسترسی خواهید داشت و جواب سوالاتتان رو بگیرید”.

کارت قرمز ویروس کرونا پایانی بر آموزش سنتی

 

مقرون به صرفه تر از آموزش سنتی است

آموزش مجازی هزینه ای بسیار پایین تر از کلاس های سنتی دارد به طوری  که بیشتر افراد با هر سطح درآمدی قادر به تهیه این دوره ها هستند. گاها بسیاری از این دوره ها نیز به صورت رایگان عرضه می گردد تا فراگیران با فراغ بال بیشتری به امر یادگیری بپردازند. از مزایای دیگر این پلتفرم دسترسی رایگان به بروزرسانی های دوره ی آموزشی نیز است. که کاربر همیشه به جدیدترین بروزرسانی های دوره دسترسی خواهد داشت.

 

اینها تنها چند دلیل برای انتخاب آموزش آنلاین است. ۹۰ درصد افرادی که دوره های فرانو را تهیه کرده اند، تجربه ی بسیار دلپذیری از آموزش مجازی کسب نموده و برای دوره های متوالی سعی در گسترش این تجربه داشته اند. در کشور ما سالیان سال است که مردم با آموزش سنتی خو گرفته اند، آموزش سنتی دارای مزایای خود است ولی با پیشرفت های صورت گرفته نیازمند بروزرسانی های جدی است.  آموزش آنلاین می تواند جایگزینی بسیار شایسته برای آموزش سنتی باشد و برای بسیاری از افراد، درهای بیشماری به آموزش را بدون جابجایی و طی مسیرهای طولانی یا صرف وقت و هزینه زیاد به بگشاید. شعار ما در فرانو این است “با فرانو بیشتر در خانه بمانید، بینهایت یاد بگیرید” .

#کرونا را شکست خواهیم داد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آموزش آنلاین آموزش مجازی ویروس کرونا آموزش سنتی دوره ها ی بسیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت موقتاً غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095682 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)