Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روز دوم از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۳ بازی پشت سر گذاشته شد و نساجی به لطف پیروزی ۳ بر صفر خارج از خانه بهترین تیم هفته اول و اولین صدرنشین لیگ بیستم شد. این اولین صدرنشینی نساجی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر است که با یک مربی باتجربه، اما تازه کار در سرمربیگری به اسم وحید فاضلی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی به همراه رحمتی، نویدکیا، ربیعی، رضایی و بیاتلو مربیانی هستند که در این فصل از مسابقات برای اولین بار سرمربیگری لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

بهترین تیم
در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر ۳ تیم توانستند ۳ بار دروازه حریفان خود را باز کنند. گل گهر با نتیجه ۳ بر یک سپاهان را شکست داد، و شهرخودرو و نساجی با نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب ماشین سازی و آلومینیوم اراک را مغلوب کردند. از آنجایی که پیروزی نساجی در خانه حریف و در شرایط میهمانی به دست آمد، می‌توان این تیم را بهترین تیم هفته اول دانست.

بیشتربخوانید: نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد

بهترین گلزن
در هفته اول دو بازیکن توانستند هر کدام ۲ بار گلزنی کنند تا شاهد دو دبل در هفته اول باشیم. دارکو بیدوف مهاجم ۳۱ ساله و صربستانی ذوب آهن به همراه امین قاسمی نژاد از شهرخودرو بهترین گلزنان در هفته اول بودند. به نظر می‌رسد

بهترین پاسور
کریم اسلامی مهاجم تیم نساجی با اینکه در هفته اول گل نزد، اما با ۲ پاس گل عملکردی مطلوب داشت. این مهاجم در هفته اول عنوان بهترین گلساز را به خود اختصاص داد.

بهترین بازیکن
امین قاسمی نژاد مهاجم تیم شهرخودرو نه تنها ۲ بار برای تیمش گلزنی کرد، بلکه در دقیقه ۹۳ یک پاس گل هم داد تا با تاثیر مستقیم روی هر ۳ گل تیمش بهترین بازیکن در هفته اول باشد. گادوین منشا و یونس شاکری مهاجمان تیم گل گهر به همراه حسن جعفری مدافع شهرخودرو نیز هر کدام با یک گل و یک پاس گل به همراه دارکو بیدوف مهاجم ذوب آهن با ۲ گل، دیگر تاثیرگذاران هفته اول بودند.

زودهنگام و دیرهنگام ترین گل
زودهنگام و دیرهنگام ترین گل هر دو در یک بازی رخ داد. در دیداری که بین ذوب آهن و فولاد در فولادشهر انجام شد، فولادی‌ها یک بار در دقیقه ۱۰ و یک بار در دقیقه ۹۷ گل زنی کردند که هر این دو گل زودهنگام و دیرهنگام ترین گل در هفته اول مسابقات بود.

در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به جز گلی که فولادی‌ها در دقیقه ۹۷ زدند و این دیرهنگام ترین هفته بود، ۲ گل دیگر بعد از دقیقه ۹۰ به دست آمد. یک بار میلاد کمندانی از نساجی در دقیقه ۹۲ دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد و یک بار هم حسن جعفری از شهرخودرو در دقیقه ۹۳ دروازه ماشین سازی را باز کرد.

خشن‌ترین تیم
خشن‌ترین تیم در هفته اول پرسپولیس بود که با دریافت ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز این عنوان را به خود اختصاص داد و بعد از آن نیز تیم استقلال با دریافت ۴ کارت زرد، دومین تیم خشن در هفته اول بود. در این هفته جمعاً ۲۸ بار کارت‌های رنگی از جیب داوران خارج شد که ۲ بار رنگ این کارت‌ها قرمز بود که این کارت‌های قرمز نصیب بازیکنان آلومینیوم اراک و پرسپولیس شد.

خشن‌ترین بازیکن
خشن‌ترین بازیکن هفته هم کمال کامیابی نیا هافبک میانی سرخ پوشان است که در جریان بازی ۲ بار کارت زرد و در نهایت نیز کارت قرمز گرفت. نام کامیابی نیا همچنین به عنوان اولین اخراجی فصل نیز در بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر ثبت شد.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ویلموتس رقابت های لیگ برتر ترین تیم یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی سنه در گالری سوره این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسعد فرهادی شامگاه امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نامگذاری ششم تا دوازدهم اردیبهشت به نام هفته فرهنگی سنه (سنندج)، اظهار کرد: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف حامد شریعتی، شامل ۶۰ عکس قدیمی این شهر در اندازه ۷۰*۵۰ از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت‌ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخدادها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن اخیر گردآوری و در معرض نمایش علاقه مندان و پژوهشگران قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری کردستان با اشاره به مشارکت حوزه هنری با شهرداری و شورای شهر سنندج در برنامه‌های هفته سنه، ادامه داد: همکاری در برگزاری مراسم افتتاحیه و جشنواره عکس سنه که توسط خانه عکاسان در حال انجام بوده، بخشی از این همکاری‌ها و فعالیت‌ها به این مناسبت است.

فرهادی به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های غنی استان هم گریزی زد و گفت: بر اساس سند زیست بوم حوزه هنری استان کردستان در سال جاری تلاش خواهد شد تا با بهره‌مندی از تمام هنرها به‌ویژه هنر عکاسی نسبت به معرفی بیش از پیش استان کردستان و شهر سنندج و کمک به توسعه آن گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدید علاقه مندان است.

به گزارش ایمنا، ششم اردیبهشت با تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به عنوان روز سنه (سنندج) نامگذاری شده است، به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 748508

دیگر خبرها

  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید