Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:26:01 GMT

ادامه طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۰۲۵

ادامه طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی

ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی ادامه دارد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در رسانه‌های محلی، استانی و با نصب بیلبردهایی در سطح شهر، طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از طریق سامانه اینترنتی به نشانی gcr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir در دست اقدام بوده و در حال حاضر خودروهای بخش حمل بار و مسافر بر عمومی شامل وانتبار و تاکسی‌ها مشمول دریافت طرح مزبور هستند و سایر خودروها اعم از خودورهای دولتی و شرکت‌های تعاونی آژانس‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی خارج از شمول مصوبه مذکور است.

وی با اشاره به مراجعه برخی مالکان خودروهای عمومی مبنی بر غیرفعال شدن کارت سوخت خودرو از انجام مراحل دوگانه‌سوز، افزود: خودروهایی که در طرح دوگانه‌سوز ثبت‌نام و کیت CNG نصب کرده‌اند، کارت سوخت آن‌ها به مدت کوتاهی باطل و کارت سوخت جدید با میزان سهمیه تخصیص یافته به آدرس مالکان ارسال می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بعد از سهمیه‌بندی بنزین، میل استفاده از گاز در بین مردم افزایش یافته است، ادامه داد: متقاضیان برای دوگانه‌سوز کردن خودروd خود می‌توانند به سایت IRNGV.IR مراجعه کنند اما مشخص نیست که بعد از ثبت‌نام نوبت فرد بعد از چند روز یا چند ماه می‌رسد.

حبیبی با اشاره به دوگانه‌سوز کردن خودروها با گاز مایع که توسط برخی از افراد در جامعه انجام می‌شود، تصریح کرد: استفاده از گاز مایع برای خودروها ممنوع بوده و این اقدام غیراستاندارد و غیرایمن است. این کار به هیچ عنوان مورد تایید سازمان ملی استاندارد، وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیست و افرادی که سیستم گاز مایع‌سوز در خودروی خود نصب کردند، درخواست می‌شود از این روش استفاده نکنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان یادآور شد: دوگانه‌سوز کردن خودروها یک فرآیند فرا استانی است و از همه استان‌های کشور به یک سامانه مراجعه کرده و در آن ثبت‌نام می‌کنند. بعد از اینکه نوبت فرد مورد نظر رسید، به نزدیک‌ترین مرکز مجاز دوگانه‌سوز کردن خودروها معرفی می‌شوند که ممکن است این کارگاه معرفی شده در استان‌های مجاور یا در ابهر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان دوگانه سوز کردن خودروها دوگانه سوز کردن خودروها خودروهای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کافی است انسان باشد!
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد