Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر به دستگاه کارتخوان خبر داد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه همشهریان اسدآبادی از این پس هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای پول نقد می توانند از کارت بانکی استفاده کنند، اظهار کرد: شهر اسدآباد دارای ۳۴۷ تاکسی فعال درون شهری بوده که در راستای مقابله با شیوع کرونا و سلامت شهروندان و رانندگان این تاکسی ها به عنوان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به دستگاه کارتخوان الکترونیکی مجهز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رفاه حال همشهریان و مسافران و نیز تاکسیرانان، شهرداری از ماه های گذشته پیگیر نصب دستگاه پرداخت الکترونیکی کرایه و سیستم پرداخت هوشمند بوده و با وجود تمام مشکلات تلاش های مستمری برای این مسئله صورت گرفت و با توجه به کرونا این اقدام ضرورت داشت چراکه اجرای این طرح علاوه بر صرفه جویی در وقت، مشکل پول خُرد تاکسی ها را نیز مرتفع کرده است.

فعله گری در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت مبلمان شهری یادآور شد: با راه اندازی کارگاه موزائیک سازی و سنگ مصنوعی شهرداری شهر اسدآباد در اردیبهشت ماه سال جاری، این کارگاه در حال حاضر دارای تولید روزانه ۸۰ مترمربع موزائیک و سنگ مصنوعی بوده که در همین راستا در سال آینده نسبت به پیاده راه سازی و جالیز پیاده روهای خیابان های شهر در گستره بیشتری به عنوان یک نهضت در پیاده راه سازی شهر اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین از اجرای عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی و خروجی شهر اسدآباد از سمت شهرستان سنقر خبر داد و تصریح کرد: در این اقدام که به زیباسازی و آبادانی این منطقه از شهر منجر خواهد شد، علاوه بر زیرسازی استاندارد که یک مطالبه مردمی بوده، جدولگذاری به جهت جمع آوری آب های سطحی و آسفالت ریزی با دستگاهای فینیش در حال اجرا است.

شهردار اسدآباد اضافه کرد: شهرداری اسدآباد قصد دارد تا این منطقه از شهر را که از زیبایی کمتری برخوردار است و یکی از ورودی های اصلی شهر به شمار می رود تجهیز کند و جلوه زیبایی برای شهروندان و مسافران به وجود آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كارتخوان حمل و نقل حمل و نقل عمومی شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار عجیب با شرایطی خطرناک از سوی یک دستگاه تاکسی، سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از شناسایی و احضار راننده خاطی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بهنام پاکزاد؛ سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند‌. این در حالی‌ است که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیئت انضباطی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان