Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:17:33 GMT

صدور پروانه بهره برداری برای 18 واحد صنعتی همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۰۹۵

صدور پروانه بهره برداری برای 18 واحد صنعتی همدان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از صدور پروانه بهره‌برداری برای ۱۸ واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحدها با افزودن خطوط و ماشین آلات جدید توسعه تولید و اشتغال را به ارمغان آوردند.

به گزارش جماران، حمیدرضا متین روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح توسعه این واحدها با ۲۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری به ثمر نشست و برای ۱۹۲ نفر شغل ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: این واحدها در زمینه تولید محصولات شیمیایی، کانی غیرفلزی، بازیافت، منسوجات نبافته تجهیزات پزشکی و دستگاه های برقی فعالیت دارند و امسال موفق شدند طرح توسعه را اجرا کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: بافتسان ملایر، پایا بسپارآریا، الوان ثابت، قطعه‌سازان شوکت، بهیارسلامت هگمتانه برخی از صنایع استان هستند که واحد تولیدی خود را از نظر کمی و کیفی گسترش داده‌اند. 

متین افزود: از ۱۸ واحد صنعتی توسعه یافته ۱۰ واحد در همدان و بقیه در شهرهای بهار، ملایر، کبودراهنگ و رزن قرار دارند و بی تردید موجب رونق اقتصادی در این مناطق شده‌اند. 

او با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری برای ۵۶ واحد صنعتی استان در سال‌جاری یادآوری کرد: استقرار واحدهای جدید در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۱ درصدی دارد که نشان از همت تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان برای استقرار این واحدهای جدید یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و حمایت دولت سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته متین ظرفیت استخراج معادن استان نیز ۸۳ درصد افزایش یافته به طوری که در ۲ سال اخیر چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن به تولیدات معدنی این منطقه اضافه شده ‌است.

او تاکید کرد: در مجموع ۶۶ معدن استان شامل سنگ آهن، سرب، دولومیت، فلدسپات، آندالوزیت، تراورتن، مرمریت، گرانیت مشکی، پوکه معدنی، گچ، آهک صنعتی، لاشه ساختمانی، سیلیس و  شن و ماسه افزایش ظرفیت استخراج داشته‌اند. 

اخبار مرتبط تولید هفت هزار و 500 تن عسل در اصفهان تولید چهار میلیون و 344 قطعه انواع ماهیان زینتی در محلات همایش فرصت های سرمایه گذاری در قصرقند برگزار می شود افزایش 10 درصدی تولید پسته در استان تهران تراکتور ایران به یمن صادر می شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا جهش تولید توسعه واحد صنعتی واحد صنعتی همدان واحد صنعتی صنعت همدان سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری