Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@01:59:06 GMT

پیشنهاد کوشنر به ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۱۳۰

پیشنهاد کوشنر به ترامپ

بنا بر گفته دو منبع آگاه، داماد و مشاور«دونالد ترامپ» به وی پیشنهاد داده‌ است که شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری در مقابل «جو بایدن» را بپذیرد. ناطقان:  دو منبع آگاه در آمریکا گزارش کردند که «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به وی پیشنهاد داده است که شکست در انتخابات را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






این منابع به شبکه آمریکایی «سی ان ان» گفتند، لحظاتی بعد از آنکه ترامپ در بیانیه‌ای به گزارش «سی ان ان» در معرفی «جو بایدن» بعنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده واکنش نشان داد، ظاهراً کوشنر به ترامپ پیشنهاد داده که رقابت را به بایدن واگذار کند.

درست لحظاتی بعد از آنکه سی ان ان، جو بایدن را بعنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد، ترامپ از طریق ستاد انتخاباتی خود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «بایدن عجله دارد تا به دروغ خود را بعنوان برنده معرفی کند و هنوز فاصله زیادی تا پایان رقابت وجود دارد».

ترامپ در بیانیه خود وعده داد که نبرد حقوقی ستاد انتخاباتی وی از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد و تصریح کرد: «تا زمانیکه مردم آمریکا شمارش صادقانه آراء که شایسته آنهاست و دموکراسی طلب می‌کند، به دست نیاورند، آرام نخواهم گرفت».

از طرف دیگر، «کیت بدینگفیلد» معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن و «کامالا هریس» شنبه شب اعلام کرد که هیچ ارتباطی بین بایدن و ترامپ یا نمایندگان ستاد انتخاباتی دو طرف از زمان اعلام نتایج به نفع بایدن در اوایل روز شنبه به وقت محلی صورت نگرفته است.
منبع: فارس برچسب ها: کوشنر ، ترامپ ، ناطقان ، بایدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کوشنر ترامپ ناطقان بایدن ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها