Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه از تصویب اعمال محدودیت رفت و آمد در نقاط پرتردد شهر در نشست قرارگاه پدافند زیستی با هدف کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش برنا از اراک  ، علی میرزایی در پایان نشست قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه به خبرنگاران، گفت: حفظ سلامت شهروندان مقدم بر هر مسأله ای است و ممنوعیت تردد نیز در همین راستا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مسدود کردن پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) و محدودیت تردد در برخی معابر مرکزی شهر را از دیگر مصوبات جلسه امروز عنوان کرد و گفت: در گام نخست باید فعالیت های اقناعی و آگاه سازی شهروندان انجام شود و پس از آن با اعمال قانون و برخوردهای سختگیرانه در قبال متخلفین اقدام خواهد شد.

وی همچنین کاستن از تعداد مسافران تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله میان مسافران اتوبوس های درون شهری با کمک سازمان حمل و نقل شهرداری را از دیگر فعالیت های در دستور کار برشمرد.

فرماندار ساوه گفت: پیاده راه را برای سهولت در تردد شهروندان بازگشایی کردیم ولی اکنون به محلی برای تجمع افراد شده که خطر اشاعه بیشتر ویروس کرونا را تشدید می کند، تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: هماهنگ با مصوبات ستاد پدافند زیستی استان مرکزی، فعالیت رسته های شغلی ۲، سه و چهار در سطح شهر ساوه نیز از ساعت ۱۸ هر روز ممنوع خواهد بود.

وی گفت: قرارگاه سلامت با عنوان سپهبد امیر جلیلوند نیز همگام با استان مرکزی در ساوه تشکیل می شود و مدیریت این تشکل با نیروی انتظامی است.

میرزایی با قدردانی از اصناف و مغازه داران ساوه در همراهی با مصوبات قرارگاه پدافند زیستی، گفت: در سطح شهرستان تیم های سلامت محله محور با استفاده از ظرفیت های امامان جماعت، هیات امنای مساجد، بسیج و مردم هر منطقه و نیز کمک هلال احمر و اداره صمت برای آگاه سازی شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل خواهد شد و این موضوع در دستور کار دانشکده علوم پزشکی قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساوه کرونا اراک پدافند زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی حجت عباسی به عنوان فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) معارفه شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: وجود دو مؤلفه امنیت و سلامت، نعمت است.

طالبی گفت: اگر قدر دان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و … افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی خراسان جنوبی با ارزیابی‌های کشوری در همه مؤلفه‌های امنیتی با وجود داشتن کویر گسترده، وسعت و پراکندگی از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که با تلاش نیروهای نظامی، دفاعی و امنیتی کسب شده است.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌ها نظامی وجود دارد که خدا را در این راستا شاکریم.

گفتنی است وی در این مراسم از زحمات امیر ارسلان پرویز قدردانی و برای حجت عباسی فرمانده جدید پدافند هوایی شرق آرزوی موفقیت کرد.

امیر ارسلان پرویز فرمانده سابق پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) نیز در این مراسم گفت: در دوران خدمت روحیه جهادی را در حوزه مأموریتی ترویج کردم.

وی بیان کرد: از خدمت در بیرجند خاطرات شیرینی دارم و در واقع گوشه‌ای از قلب خودم را در بیرجند می‌گذارم.

پرویز یادآور شد: همه تلاش ما بر این است که وظیفه خود یعنی حراست از آسمان ایران عزیز را به خوبی و درستی انجام دهیم.

کد خبر 6091699

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد