Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقشار بسیج گفت: بیش از ۲۵۰۰ نفر از بسیجیان مباحث آموزشی کنترل پیشگیری از ویروس کرونا را در ۴۵۰ نقطه عملیاتی استان برعهده دارند. - اخبار استانها -

عین‌الله حاتمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، دانشگاه‌علوم‌پزشکی و استانداری خراسان شمالی در راستای مباحث آموزش، نظارت و درمان ویروس کرونا اظهار داشت: کنترل و رصد وضعیت پیشرفت کرونا در 450 نقطه عملیاتی استان توسط بسیجیان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شورای راهبردی در خصوص مباحث آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در چهار سطح استان، شهرستان، دهستان، روستا و یا محل تشکیل شده است٬ افزود: بر اساس تحلیل و برآوردهای انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه سپاه استان مشخص شد مردم توجه خاصی به تذکرات مسئولین و رسانه‌ها در خصوص رعایت موارد بهداشتی ندارند لذا بر آن شدیم تا از ظرفیت خود مردم در راستای گوشزد کردن رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده کنیم.

بسیج و سپاه در جبهه نبرد با کرونا خط‌شکنی و بن‌بست شکنی کردندبسیجیان استان بوشهر در مقابله با کرونا مشارکت می‌کنندلبیک بسیج دانشجویی دزفول به ندای رهبر معظم انقلاب؛ راه اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا

جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقشار بسیج٬ با بیان اینکه بیش از 2500 نفر از بسیجیان مباحث آموزشی کنترل پیشگیری از ویروس کرونا را در 450 نقطه عملیاتی استان برعهده دارند٬ خاطرنشان کرد: از هفته جاری با کمک شورای راهبردی پیشگیری از ویروس کرونا در روستاها رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اهالی روستا تذکر داده می‌شود.

حاتمی در ادامه از رزمایش دو روزه نظارت بر کیفیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سه سطح کارخانجات، ادارات و اصناف توسط نیروهای بسیجی خبر داد و در این باره گفت: رزمایش نظارت بر چگونگی کیفیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سه سطح کارخانجات، ادارات و اصناف توسط 100 نفر از بسیجیان بازرس که به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند طی روزهای 24 و 25 آبان ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی 300 نفر از بسیجیان به عنوان نیروی خدماتی به مراکز بیمارستانی و نمونه گیری تست کرونا معرفی می‌شوند افزود: تا پیش از این در یک مرحله٬ 80 نفر از پزشکان و پیراپزشکان بسیج پزشکان استان جهت کمک به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی به این مجموعه معرفی شدند.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان یکی از علل اصلی شیوع ویروس کرونا را عدم قرنطینه افراد کرونا مثبت عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 70 درصد افرادی که به مراکز تست نمونه گیری کرونا مراجعه می کنند کارمندان و مسئولان هستند چراکه از مباحث تشویقی و مرخصی باحقوق برخوردار می‌شوند و این در حالی است که اغلب بازاریان و افراد روزمزد به دلیل اینکه مباحث تشویقی شامل حال آنها نمی‌شود جهت انجام تست به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند.

حاتمی در پایان با ارائه پیشنهادی در خصوص در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای افراد روز مزد و بازاریان جهت انجام تست کرونا و مجاب کردن آنها به قرنطینه اضافه کرد: در صورتی که برای این دسته از افراد بسته‌های تشویقی و مالی در نظر گرفته شود آنها مجاب به قرنطینه شده و در نهایت شاهد قطع زنجیره شیوع کرونا هستیم.

انتهای پیام/312/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی ویروس کرونا بسیج سازندگی ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی نفر از بسیجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است