Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:37:13 GMT

هالیوود خروج ترامپ از کاخ سفید را جشن گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۳۶۹

هالیوود خروج ترامپ از کاخ سفید را جشن گرفت

با اعلام انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا هنرمندان هالیوود خروج ترامپ از کاخ سفید را تبریک گفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برگزاری برنا،  سلبریتی های هالیوود بعد از اعلام جو بایدن به عنوان رییس جمهوری تازه آمریکا به انتخاب وی و کنار رفتن ترامپ واکنش نشان دادند.

پس از یک هفته انتظار، رسانه های آمریکایی جو بایدن را به عنوان رییس جمهوری منتخب این کشور اعلام کردند و بسیاری از افراد مشهور بلافاصله پس از اعلام خبر پیروزی بایدن از صفحات اجتماعی خود استفاده کرده و به بایدن و معاونش کاملا هریس تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوا دوورنی فیلمساز سیاهپوست آمریکایی یکی از اولین سلبریتی هایی بود که به این انتخاب واکنش نشان داد. دوورنی با گذاشتن کلیپی از ترامپ نوشت: «تو اخراجی»

جوردن پیل کارگردان سیاهپوست آمریکایی برنده اسکار هم دقیقا با همین جمله «تو اخراجی» به نتایج انتخابات آمریکا و شکست ترامپ واکنش نشان داد.

آریانا گرانده خواننده نیز با گذاشتن چند قلب کنار اسامی بایدن و هریس از خداوند تشکر کرد.

الیزابت بنکس بازیگر نوشت: من خیلی خیلی خیلی آرام شدم، تبریک به جو بایدن، برای کاملا هریس که معاون رییس جمهوری آمریکا شد اشک شوق می ریزم.

جاش گاد کمدین و بازیگر آمریکایی هم به صورت کوتاه به رفتن ترامپ واکنش نشان داد، او نوشت: کابوس ملی تمام شد.

ریس ویترسپون بازیگر زن برنده اسکار هم نوشت: چه لحظه فوق العاده ای برای تاریخ ملت مان، تبریک به جو بایدن و تبریک به کاملا هریس اولین معاون زن تاریخ آمریکا.

جان فاورو کارگردان لایواکشن «شیرشاه» هم نوشت: اولین بار در سی سال اخیر که یک رییس جمهور یک دوره ریاست کرده است و اولین بار است که یک نفر دوبار در آرای عمومی شکست خورده است.

آرنولد شوارتزنگر بازیگر جمهوری خواه هالیوود هم به انتخاب بایدن دموکرات واکنش نشان داد. او گفت: به جو بایدن رییس جمهوری منتخب و کاملا هریس معاونش تبریک می گویم، من چیزی را به شما می گویم که هر انتخابات تکرار می کنم و مردم نیاز دارند آن را بیشتر بشنوند، من طرفدار شما هستم چون موفقیت شما موفقیت کشور است.

باربارا استرایسند ستاره برنده اسکار نیز به این انتخاب واکنش نشان داد و گفت: به جو بایدن و کاملا هریس و ملت دوست داشتنی مان تبریک می گویم، صداقت و بزرگواری پیروز شد.

شرلین سرکیسیان خواننده آمریکایی معروف به «شر» هم نوشت: آمریکا دوباره به دنیا برگشت.

جیمی کیمل مجری نیز با بیان این که روز خوبی برای آمریکاست به بایدن و هریس تبریک گفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هالیوود ترامپ جوردن پیل جوبایدن ایوا دوورنی واکنش نشان رییس جمهوری جو بایدن کاملا هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ