Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@22:53:11 GMT

تست کرونای رئیس مجلس منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۳۹۷

تست کرونای رئیس مجلس منفی شد

به گزارش افکارنیوز،

  مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری‌های ریوی درباره آخرین وضعیت سلامتی رئیس مجلس گفت: در حال حاضر بیماری کنترل شده و خطر سرایت ندارد.

پزشک معالج محمدباقر قالیباف  بر همین اساس تصریح کرد: دو نوبت تست PCR طی سه روز گذشته جهت اطمینان از حل کامل مشکل،انجام شد که نتیجه آن منفی بود.

وی در ادامه بیماری کرونای رئیس مجلس را از نوع خفیف توصیف کرد و گفت: سیر درمان سر موقع به اتمام رسید و عارضه ای از خود بر جای نگذاشت؛ صرفا مشکل سرفه باقی مانده که ارتباطی با بیماری کرونا ندارد و ناشی از مصدومیت شیمیایی قبلی است که درمان مخصوص  تجویز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانعی در پایان با تأکید بر اینکه حضور رئیس مجلس در جلسات و مجامع عمومی از لحاظ علمی منعی ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به دو نوبت تست گرفته شده از رئیس مجلس بیماری ایشان بهبود یافته و سرایتی برای دیگران نخواهد داشت و تک سرفه ها نیز ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس مجلس قالیباف تست PCR رئیس مجلس قالیباف تست کرونا رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه