Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:32:18 GMT

نیاز فوری شرق گلستان به اهدای خون و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۴۰۵

نیاز فوری شرق گلستان به اهدای خون و چند خبر کوتاه

مدیر پایگاه انتقال خون گنبدکاووس از شهروندان خواست با توجه به قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در بیشتر شهرهای استان و نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی بویژه A و B مثبت، برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه کنند.

دکتر فاطمه محمدی با اشاره به فراهم بودن شرایط پلاسماگیری از بیماران بهبود یافته کرونا در شرق گلستان، افزود: تاکنون ۷۰ بیمار کرونایی بهبود یافته با مراجعه به پایگاه انتقال خون گنبدکاووس پلاسمای خود را اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی امسال ۹ هزار و ۹۳۱ واحد خونگیری در پایگاه انتقال خون گنبدکاووس انجام شد که در مقایسه با ۱۰ هزار و ۵۷ واحد خونگیری مدت مشابه سال قبل، روند کاهشی داشت.

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: ۲ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز که در اراضی ملی روستاهای تیل آباد و فارسیان این شهرستان احداث شده بود قلع و قمع و اراضی تصرفی به بیت المال بازگردانده شد.

**

با معرفی سرهنگ عباسعلی پهلوان‌نسب به عنوان رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان، این مجموعه تخصصی به طور رسمی آغاز بکار کرد.

**

سینا ابوالقاسمی دانش آموز مدرسه شاهد گنبدکاووس با تولید یک انیمیشن کوتاه درباره زلزله و امدادرسانی موفق به کسب رتبه نخست ششمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدارس کشور شد.

**

یک کارگر جوان هنگام گودبرداری برای ساخت آپارتمانی در خیابان چاله باغ گرگان به علت ریزش آوار جان خود را از دست داد.

**

رییس هیات ورزش‌های همگانی گلستان گفت که با امضای توافق نامه میان فدراسیون ورزش‌های همگانی و شهرداری گنبدکاووس، این شهر به طور رسمی به جمع نامزدهای دریافت نشان ملی شهر فعال پیوست.

الهه غیناقی افزود: طرح ملی شهر فعال از جمله برنامه‌های فدراسیون ورزش همگانی برای ایجاد شهری دوستدار ورزش، بازی کودکان، پیاده روی، دوچرخه سواری و آمادگی جسمانی است.

**

فرماندار کلاله در مراسم آغاز عملیات ساخت سازه‌های سنگ و ملاتی آبخیزداری این شهرستان بر روی رودخانه گرگاندوز گفت: این پروژه شامل سه سازه و هزار و ۹۰۰ متر مکعب حجم است که با ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق ملی احداث می شود.

**

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش گفت: توزیع هزار و ۲۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی نیمه جامد به ارزش ۱۳۳ میلیون ریال که به دلیل خرید بر خلاف ضوابط و ثبت نشدن انبار در سامانه جامع انبارها توقیف شده بود از امروز با نرخ رسمی در این شهرستان آغاز شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس سازمان انتقال خون ايران گلستان فیلم کوتاه دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سازمان انتقال خون ايران گلستان فیلم کوتاه دانش آموزان گنبدکاووس سازمان انتقال خون ايران گلستان فیلم کوتاه دانش آموزان اخبار کنکور انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس