Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 216 کیلو گرم مواد افیونی در عملیات مشترک با پلیس "کرمان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ "سعید دادگر" اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، متهم قصد جابه جایی مواد مخدر با یک دستگاه پژو 405 از شهرستان "ریگان" به مرکز کشور را دارد که بلافاصله مراتب به پلیس کرمان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و تلاش بی وقفه موفق شدند خودرو مورد نظر را در محورهای مواصلاتی "ریگان" شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را متوقف کنند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو، 144 کیلو و 600 گرم تریاک و 71 کیلو و 800 گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی بوده و مشکلات فراوانی برای خانواده ها بوجود می آورد بنابراین پلیس با تمام توان با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان