Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرداری گلایه کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به وضعیت کرونایی تهران گفت: شرایط امروز تهران در پی گسترش کرونا، پیچیده شده بگونه‌ای که به مرگ‌های روزانه ۲۰۰ نفر نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰۰ تهرانی در بیمارستان‌ها بستری هستند که۳۰۰۰ نفر به دستگاه وصل هستند و این به این معنا است که در روز‌های آینده احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد، افزود: دولت دستورالمعل ناقص و ضعیفی برای این روز‌های کرونایی صادر کرده که متاسفانه همان هم هنوز اجرایی نمی‌شود و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت توصیه کرده که دورکاری حداقل ۵۰ درصد در سازمان‌ها اجرایی شود، اما بسیاری از دستگاه‌های خود دولت مثل دانشگاه ها، وزارت صمت و ... آن را اجرا نمی‌کنند، ادامه داد: در شهرداری هم این رویه دیده می‌شود و این ازدحام در وسایل حمل و نقل عمومی ناشی از عدم اجرای دورکاری در سازمان‌ها است که کارمندان مجبور هستند به سرکار بروند و جالب است که اگر برخی واحد‌ها سرکار نروند فایده اش بیشتر است.

خداکرمی با بیان اینکه شهرداری می‌بایست موارد تخطی سایر دستگاه‌ها را شناسایی و در جلسه ستاد کرونا مطرح کند، افزود: متاسفانه شاهد هستیم در این روز‌ها در شهرداری تهران، هر روز یک افتتاحیه و بازدید برگزار می‌کنند و این برنامه‌ها چه ضرورتی دارد؟ در حالی که ما می‌گویم تهران تعطیل شود، اما شهردار مراسم میگیرد و این جای سوال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران کرونا شهرداری ستاد کرونا روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد

مدیرکل درآمد شهرداری قم گفت: بخشی از مطالبات دولتی شهرداری قم برای پرداخت از طریق اسناد خزانه کارسازی شد اما در نهایت با عدم همکاری بانک‌های عامل روبه‌رو شد.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به قوانین بودجه درباره پرداخت مطالبات ارگان‌های دولتی به شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری قم با برخی دستگاه‌ها در موضوع اعداد و ارقام مطالبه شده به تفاهم رسید و اقداماتی را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در اواخر سال ۱۴۰۲ برای پرداخت از این طریق تفاهم انجام شد اما نتیجه بخش نبود، افزود: اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌های حسابرسی کشوری ثبت شد اما همکاری مطلوبی از طریق بانک‌های عامل صورت نگرفت.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه بانک‌های عامل تهاتر بدهی‌های بانکی شهرداری قم و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را نپذیرفتند، تصریح کرد: مطابق قانون ۹ درآمد پایدار شهرداری‌ها که از سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده قانون گذار صراحتاً اعلام می‌کند که دستگاه‌های اجرایی و مشمولین ماده خدمات کشوری، قانون محاسبات عمومی، ارگان‌های نظامی و انتظامی مکلف‌اند، هرگونه بهای خدمات تا پایان سال به شهرداری پرداخت کنند.

وحید نیا با تاکید بر اینکه عدم پرداخت به موقع بدهی مشمول جریمه ۲ درصدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌هایی از طرف خزانه داری کل کشور و بازرسی کل استان به ارگان‌های مدنظر ارسال شد تا در صورت وجود بدهی، دستگاه‌ها پرداخت کنند.

به گفته وی در حال حاضر شهرداری قم بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و عمومی مطالبه دارد که پرداخت این بدهی‌ها می‌تواند شرایط متفاوتی برای پیگیری امور شهری ایجاد کند.

کد خبر 748052

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو