Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@18:43:23 GMT

آموزش ویژه فتوشاپ به صورت کاملا رایگان در سایت پالت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۷۸۵۰

سایت پالت در جشنواره پاییزی خود تصمیم گرفته است که برای ارتقا سطح کیفیت طراحی و ایده پردازی گرافیکی ، بخش آموزش فتوشاپ را به صورت کاملا رایگان و با مجرب ترین اساتید به صورت فیلم های آموزشی در سایت قرار دهد . این فیلم ها هم به صورت آنلاین و هم در فایل های دانلودی برای کاربر در دسترس خواهد بود .

فتوشاپ چیست و چه لزومی برای یادگیری آن می باشد ؟

نرم افزار فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت بزرگ " ادوبی " طراحی و ساخته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار این نرم افزار طراحی ، تدوین ، رنگ نگاری ، ادیت و ... فایل و تصاویر گرافیکی می باشد که در صنعت طراحی و چاپ یک نرم افزار مهم و کاربردی محسوب می شود .

این نرم افزار همواره توسط این شرکت بروزرسانی می شود و بهترین امکانات و جلوه ها را در آن قرار می دهند تا کاربر با تسلط بیشتری با این نرم افزار قدرتمند کار کند .

از کاربرد های فتوشاپ میتوان در طراحی طرح لایه باز، کارت ویزیت ، پوستر ، تراکت ، سربرگ ها ، رابط گرافیکی ، ساخت انیمیشن ، روتوش تصاویر استفاده کرد . فتوشاپ یک نرم افزاری صنعتی محسوب می شود چون در ساخت اشکال و طرح های گرافیکی نقش مهمی را ایفا می کند .

نسخه های فتوشاپ موجود در بازار

اولین نسخه فتوشاپ CS بوده است که در سال 2003 در بازار به فروش رسیده است و تا به حال 13 نسخه موجود در بازار وجود دارد که اخرین نسخه آن که در سال نوامبر 2019 با نام CC 2020 روانه بازار شد .

هرچه نسخه فتوشاپ شما بروز تر باشد ابزار و خدمات فتوشاپ به شما طراح عزیز بیشتر خواهد بود پس همیشه بهترین نسخه را برای سیستم خود انتخاب کنید .

فرمت های اختصاصی فتوشاپ برای ذخیره فایل

فرمت اختصاصی نرم افزار فتوشاپ پی اس دی psd می باشد که حتی رقیبان فتوشاپ این فرمت را پشتیبانی می کنند و اینکه فتوشاپ طوری این فرمت را طراحی و پیاده سازی کرده است که حتی ذخیره سازی بیش از 2 گیگابایت فایل طراحی شده هم با این فرمت در این نرم افزار امکان دارد .

فتوشاپ قادر به خواندن فایل های با فرمت های مانند تیف TIFF، گیف GIF، جی‌پی ای چی JPEG، پی ان جی PNG و غیره‌است.

در خبری هم که شرکت ادوبی خود اقدام به انتشار آن کرده است این است که هوش مصنوعی که در نرم افزار فتوشاپ قرار دارد هم گام با نرم افزار فتوشاپ اپدیت می شود تا بتواند بهتر چهره را در عکس تشخیص دهد یا همچنین فضای پشت اشیاء را که این کار برای ترمیم و ادیت عکس می باشد را به بهترین نحو انجام دهد .

دیگر امکانات سایت طراحی گرافیک پالت

اصلی ترین کار سایت پالت در زمینه دانلود وکتور و طرح های دوربری شده است که شما میتوانید با مراجعه به این سایت www.palet.ir از امکانات و طرح های آماده شده در آن استفاده کنید .

وکتور های گل ، آرم و لوگو ، تذهیب ، ملی ، حیوانات ، انسان ، لیبل و برچسب ، قالب سایت ، حمل و نقل ، تکسچر ، تجارت ، موسیقی ، غذا ، طرح عربی ، تجارت ، کارت ویزیت ، سفر ، پوستر ، تراکت ، مدل های سه بعدی ، اسلیمی ، آیکن و دیگر طرح ها در این سایت قرار داده شده است .

در گزارش های اخیری که با مدیر روابط عمومی این سایت داشته ایم طرح ها با تخفیف پاییزی برخوردار شده است و شما می توانید همراه با آموزش فتوشاپ طرح های دلخواه خود را برای طراحی انتخاب کرده و از تخفیف 50% این سایت برخوردار شوید .

پس شما برای اینکه از آموزش رایگان فتوشاپ عقب نمانید شما هم به گروه بزرگ طراحی پالت بپیوندید تا در آینده شما هم طراح و گرافیست حرفه ای شوید .

منبع: الف

کلیدواژه: نرم افزار فتوشاپ نرم افزار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت که همزمان با روز معلم است موزه هنر‌های معاصر تهران به صورت رایگان میزبان معلمان و استادان دانشگاه است. از اینرو، این مناسبت فرصت خوبی برای آن‌هاست تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه «بر فراز دشت»  بازدید کنند.

گفتنی است که معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از این نمایشگاه به صورت رایگان در موزه هنر‌های معاصر تهران دیدن کنند. 

نکته شایان ذکر این است که این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد