Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشی گفت:در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخوانان برتر استان مرکزی تحت عنوان «همراهان همیشگی یار مهربان» تقدیر می شود.

حجت الاسلام « عباس دانشی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گرایش افراد به خواندن کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی در این راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه های مختلفی به همین منظور برگزار می شود، افزود: اهدای کتاب به مناطق کمتر برخوردار استان با شعار همدلانه با یار مهربان در روز 24 آبان ماه از برنامه های این هفته است.

 

وی همچنین از آغاز پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان استان مرکزی نیز خبر داد و ادامه داد: این برنامه نیز از جمله برنامه های اولین روز از هفته کتاب در استان مرکزی است.

 

این مقام مسئول اهدای کتاب به کادر درمان استان مرکزی، اهدای کتاب به دو مرکز زندان اراک و مرکز باز پروری ویژه کودک و نوجوان استان، آغاز به کار طرح روستائیان و عشایر دوستدار کتاب و تقدیر از برگزیدگان دوره قبل را از دیگر برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: برگزاری سه نشست نقد و رونمایی از کتاب های تولید شده توسط مؤلفان استان و آغاز طرح مطالعاتی آثار آیت الله ملا فتحعلی سلطان آبادی اراکی با هدف تدوین کتاب مربوطه از دیگر برنامه ای این هفته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزاری سه مسابقه کتاب خوانی مجازی با موضوعات بهداشتی، اجتماعی و مذهبی، انتشار فراخوان مسابقه کتاب سازی کودک و نوجوان، تقدیر از ناشران برتر استان در سال 99 ، رونمایی از 4 عنوان کتاب در موضوعات اجتماعی و خانواده، تقدیر از کتابخوانان برتر استان مرکزی تحت عنوان «همراهان همیشگی یار مهربان» را از برنامه های دیگر هفته کتاب و کتابخوانی در استان مرکزی دانست.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اراک هفته کتاب و کتابخوانی استان مرکزی یار مهربان برتر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد

به گزارش “ورزش سه”، شهرام مهربان دروازه بان اسبق لیگ برتری که اکنون به عنوان مربی گلرها در شمس آذر کار‌ را دنبال می‌کند، درباره پیروزی روحیه بخش هفته گذشته این تیم مقابل پیکان گفت: یک برد روحیه بخش برای همگی ما بود. متاسفانه در این بازی هواداران‌مان کنارمان نبودند و این موضوع کار‌ را سخت کرده بود. اتفاقی شیرینی بود که با گل ثانیه‌های پایانی به برد رسیدیم.

وی ادامه داد: در دیداری که مستحق کسب امتیاز بودیم در آزادی و برابر استقلال پرمهره شکست خورده بودیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم. سه امتیاز این بازی همچنان تیم را امیدوار به اتفاق خوبی در پایان فصل کرد.

مهربان درباره عملکرد جعفرپور در این فصل گفت: قطعا او‌ سورپرایز این فصل بود. یکی گلر جسور‌ که توانست به خوبی از فرصت شکل گرفته بهره  ببرد و توانایی خود را به رخ بکشد. ما دو دروازه‌بان قابل اعتماد دیگر هم داریم و شرایط از این جهت برای تیم ما خوب است.

مربی گلرهای شمس آذر در ادامه گفت: جعفرپور تا به اینجا هشت کلین شیت داشته و در رقابت با گلرهای صاحبنامی قرار دارد. خوبی او این است که دچار غرور نمی‌شود و هدف بزرگی را در ذهن دارد و مطمئنیم در کنار بازیکنان باتجربه تیم و حمایت آنها قادر خواهد بود به آمار خوبی نیز دست یابد.

مهربان در پایان درباره بازی مقابل گل گهر گفت: بازی سختی خواهد بود. حریف از نفرات تهاجمی خوبی برخوردار‌ است و در تمامی خطوط بازیکنان ستاره و تاثیرگذار در اختیار دارد. تیم ما همواره برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشته و در بازی رفت نیز با تدابیر کادرفنی و آقای دقیقی مستحق  برد بودیم که متاسفانه به تساوی رسیدیم. امیدواریم یک بازی خوب دیگر از تیم شاهد باشیم و به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی