Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@20:25:26 GMT

پلمب کارگاه بسته بندی نمک غیر استاندارد در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۱۵۸

پلمب کارگاه بسته بندی نمک غیر استاندارد در بروجرد

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد از پلمب تجهیزات بسته بندی یک کارگاه نمک غیر استاندارد و توقیف نمک غیر استاندارد در بروجرد خبر دادو گفت: نمک و مواد خوارکی مشمول استاندارد اجباری هستند.

«عنایت شرفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فراورده نمک خوراکی ید دار مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد از نظارت مستمر تیم های ارزیابی و نظارت استاندارد استان بر محصولات تولیدی و خدماتی خبرداد وافزود: مواد خوراکی و تولیدات این عرصه مشمول استاندارد اجباری هستند.

 

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه، در هفته جاری یک کارگاه بسته بندی غیرمجاز نمک، کارشناسان اداره استاندارد شهرستان در بروجرد شناسایی و دستگاه بسته بندی آن پلمب شد. هم چنین تعداد 1000 بسته 1 کیلوگرمی نمک خوراکی یددار و 37500 کیلوگرم نمک اولیه در محل واحد توقیف شد.

 

شرفی افزود: این واحد تولیدی با جعل نشان استاندارد، اقدام به بسته بندی و توزیع فرآورده نمک غیر استاندارد نموده است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر 5 واحد بسته بندی نمک خوراکی یددار در بروجرد تحت نظارت این اداره قرار دارد.

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد   خاطر نشان کرد:  این نظارت ها در راستای اجرای قوانین و مقررات فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد خوراکی تولید استاندارد اداره استاندارد شهرستان نمک غیر استاندارد استاندارد اجباری بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است