Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش محمودیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با هشدار به مردم گیلانغرب افزود: باتوجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا برگزاری آیین های تشییع و ختم ممنوع است و نظارت ها در این خصوص تشدید خواهد شد و انتظار است صاحبان عزا نیز ستاد کرونای شهرستان را یاری کنند.

وی اظهارداشت: متاسفانه افزایش آمار افراد مبتلا در این شهرستان نگران کننده است و بدون تردید این موضوع ناشی از برگزاری آیین های تشییع و ختم در روزهای گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: هم اکنون وضعیت به گونه ای است که به طور میانگین روزانه ۲۰ تا ۳۰ مورد تست مثبت ابتلا به کرونا داریم و این آمار جدای از افرادی است که به مراکز درمانی مراجعه نکرده اند.

محمودیان ادامه داد: افراد مبتلا در این شهرستان متاسفانه به ۷۱۳ مورد و تعداد موارد فوت نیز به ۳۴ تن افزایش یافته است.

او اضافه کرد: هم اکنون ۱۷ نفر نیز در بیمارستان الزهراء (س) گیلانغرب بستری هستند و این درحالی است که امکانات موجود جوابگوی این حجم نبوده و انتظار داریم مردم به گونه ای رفتار کنند، زنجیره انتقال قطع  شود.

وی گفت: چاره ای جز تشدید کنترل و اعمال محدودیت ها نداریم  و توان کادر درمان به آخر رسیده و مردم باید این مساله را بیشتر مدنظر قرار دهند.

فرماندار گیلانغرب گفت: تاکنون ۸۵ نفر از کادر بهداشتی درمانی، ۲ تن از نیروهای خدماتی بیمارستان و ۱۲ نفر از کارکنان بخش اداری شبکه بهداشت و درمان به ویروس کرونا مبتلا شده و با بحران پرسنل درمانی هم کاملا مواجه هستیم.

محمودیان افزود: از مجموع افراد مبتلا ۱۱۴ تن هم از مجموعه اداری شهرستان هستند و هفت دانش آموز و ۱۵ معلم نیز در بین افراد مبتلا وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل این شهرستان همچنان ناشی از تجمع در آیین های تشییع و ختم است، گفت: از برپایی هرگونه مراسم و یا تجمع جلوگیری خواهد شد و هرگونه مجوز دفن باید با هماهنگی ستاد کرونا باشد تا عملا از برگزاری مراسم تشییع و ختم جلوگیری و نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با حضور تمام وقت اعضای کمیته نظارت در سطح شهرستان نظارت های خوبی انجام گرفته و عمدتا پروتکل ها رعایت و رصد شده، گفت: مجبور به اعمال تصمیم های سخت گیرانه تر در زمینه تشییع و ختم هستیم.

او  از مردم خواست با رعایت پروتکل ها و حذف برنامه های تجمعی و مراسم کادر درمان را در کمک به بازگشت شهرستان به وضعیت عادی یاری کنند.

به گفته رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۹۵ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.  

مهدی محمدی گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۹ هزار و ۲۹ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۶ هزار و ۹۱۴ از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی افزود: هم اکنون هزار و ۱۶۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. 

برچسب‌ها گیلانغرب ویروس کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب ویروس کرونا محدودیت های کرونا گیلانغرب ویروس کرونا محدودیت های کرونا اخبار کنکور افراد مبتلا تشییع و ختم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک