Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن سرخپوشان به فینال، پیشنهاد جالبی از سوی باشگاهی اروپایی دریافت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این پیشنهاد البته کمی پیچیده و عجیب هم بود. در واقع پیشنهاد باشگاه به این شکل بود که بازیکن یادشده این فصل در  تیم فوتبال پرسپولیس بماند و تا نیم‌فصل ، اگر این ستاره پرسپولیس توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود و در بیش از ۹۰ درصد از بازی‌های تیمش به میدان برود، باشگاه مزبور مذاکرات را با او انجام خواهد داد در غیر این صورت، هیچ انتقالی صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر شیوع کرونا، باشگاه‌های اروپایی که بر خلاف فوتبال در خاورمیانه و به خصوص ایران، کاملاً در دست بخش خصوصی است با مشکلات عجیب مالی مواجه شده و وضعیت به صورتی پیش می‌رود که احتمالاً شاید اقدام به جوانگرایی و تغییر وضعیت اقتصادی و باشگاهداری کنند. اتفاقی که همین حالا هم برای تعداد زیادی از باشگاه‌های مطرح رخ داده و آنها یا رقم قرارداد بازیکنان را در همین فصل کم کرده‌اند و یا تصمیم دارند در فصل بعد، با کمترین هزینه ممکن، فعالیت‌های‌شان را ادامه دهند. به همین علت، به دنبال بازیکنان ارزانقیمت از آسیا هم هستند که در این میان، بازیکنان ایرانی در اولویت قرار می‌گیرند زیرا هم ارزان‌تر از کره‌ جنوبی، ژاپن، استرالیا و… هستند و هم توانایی‌های فنی بیشتری دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!