Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@23:31:58 GMT

◄ هما از پروازهای تکلیفی چه میزان ضرر دید؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۴۳۴

◄ هما از پروازهای تکلیفی چه میزان ضرر دید؟

تین نیوز

در سال‌های 65 تا 96 شرکت هواپیمایی هما در راستای انجام پروازهای تکلیفی مبلغ 2684 میلیارد و 793 میلیون و 400 هزار تومان زیان متحمل شده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آماری که منتشر شده است، هما از دولت در سال 97 رقم 1849 میلیارد و 449 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

بر اساس همین آمار، در سال‌های 65 تا 96 در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی و هزینه‌های ناشی از اجرای قوانین مربوط به ارائه خدمات به خانواده ایثارگران، معلولان سازمان بهزیستی،‌ دانشجویان، دیپلمات‌ها، اعضای هیأت علمی، نمایندگان مجلس، شهروندان ارشد، و سایر موارد، مبلغ 2684 میلیارد و 793 میلیون و 400 هزار تومان زیان متحمل شده است که معادل آن در سال مالی 96 به عنوان مطالبات از دولت در دفاتر شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب گزارش بازرس قانونی زیان تحمیل شده معادل مبلغ 1849 میلیارد و 449 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شد و سایر ادعاهای شرکت هما در مورد زیان مسیرهای تکلیفی بین‌المللی، اجرای قوانین ایثارگری و تخفیفات اعطایی به مبلغ 314 میلیارد و 467 میلیون و 600 هزار تومان و مبلغ 520 میلیارد و 876 میلیون و 200 هزار تومان از زیان مسیرهای داخلی از دفاتر خارج شده است.

بر اساس صورت‌های مالی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صندوق بازنشستگی هما که در خبرگزاری فارس منتشر شده است؛ با فرض بازدهی سرمایه‌گذاری سالانه ۱۸ درصد تا سال 1470 کسری صندوق مذکور معادل مبلغ 5858 میلیارد و 279 میلیون تومان و با فرض بازدهی سرمایه گذاری سالانه ۲۱ درصد تا سال 1470 کسی صندوق مذکور معادل مبلغ 4482 میلیارد و 98 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروازهای تکلیفی هما هما هوایی پروازهای تکلیفی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت منطقی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶۰ هزار تومان است که متاسفانه به رغم‌ پیگیری های مکرر، تاکنون خبری از اصلاح نرخ نیست.

او قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۳۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته و ۲۵ هزار تومان زیر نرخ واقعی عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ در اردیبهشت به ۱۱۴ هزار تن برسد، در حالیکه حداکثر مصرف ۸۰ تا ۸۵ هزار تن است‌.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای خرید حمایتی تخم مرغ صورت نگرفته است، افزود: با توجه به آنکه تولید تخم مرغ خطی است، از این رو پشتیبانی امور دام باید تا پایان خرداد ۳۰ هزار تن تخم مرغ خرید حمایتی کند.

او گفت: با واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه، کمترین نوسان قیمت را در بحث بازار مرغ داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان