Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز  یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک پارچه ای، ۶۷ هزار و ۴۸۰ عدد ماسک بهداشتی یکبار مصرف و هشت هزار و ۱۰۰ عدد نیز  لباس بیمارستانی (گان) بوده است.

وی با اشاره به افزوده شدن ۱۰ واحد تولیدی دیگر به کارگاه های تولید ماسک در سال جاری افزود: هم اکنون ۳۱ واحد تولیدی طرح های اشتغال کمیته امداد استان روزانه به تولید ماسک های بهداشتی یکبار مصرف، ماسک پارچه‌ای و لباس بیمارستانی (گان) می پردازند و  آن را در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی و اقشار مختلف مردم قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با بیان اینکه این واحدهای تولیدی ماسک برای ۱۶۰ مددجوی استان شغل ایجاد کرده است، تصریح  کرد: در ابتدای آغاز  به کار این واحدها، تعدادی از  ماسک ها توسط کمیته امداد استان خریداری و در بین اقشار محروم توزیع شد و هم اکنون نیز این واحدهای تولیدی، ماسک ها را برای فروش در داروخانه ها تولید می کنند.

وی با اشاره به ارائه طرح بسته تشویقی به کارفرمایان برای اشتغال مددجویان یادآور شد: در سال جاری پیش بینی شده بود تا ۳۴۴ نفر از مددجویان از طریق بسته تشویقی کارفرمایی وارد چرخه اشتغال شوند که هم اکنون ۱۸۱ نفر از این طریق مشغول به کار شدند.

خراسان شمالی از ابتدای مردادماه درگیر وضعیت قرمز کرونایی شده است و شهرستان اسفراین در این استان نیز در چند روز اخیر به عنوان منطقه بحرانی کرونا شناخته شده است.

بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا ماسک کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا ماسک کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بجنورد ویروس کرونا ماسک کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل