Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:46:49 GMT

تعطیلی ۱۱۵ مهد کودک به واسطه شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۷۶۷

تعطیلی ۱۱۵ مهد کودک به واسطه شیوع کرونا

علی مددی از تعطیلی ۱۱۵ مهد کودک به واسطه شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «اعظم علی مددی» با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکل برای بخش های مختلف در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بخش هایی که در این زمینه آسیب جدی دیدند مهدهای کودک هستند که از ابتدای شیوع این ویروس تعطیل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه فعالیت ۱۱۵ مهدکودک این استان به‌دلیل شیوع بالای کووید ۱۹ در موج سوم این بیماری متوقف شده، افزود: فعالیت این مراکز تا دستور بعدی ستاد مقابله با کرونا دایر نیست و کارکنان آن‌ها خانه‌نشین شده‌اند.

 

وی به وجود ۱۱۷ مهد کودک در استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد تنها ۲ واحد مهد کودک در اراک برای نگهداری و آموزش کودکان فرزندان کادر درمان و آموزش پزشکی فعال است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ارایه خدمات در سایر مهدهای کودک متوقف شده است، خاطر نشان کرد: امید است همه چه زودتر شاهد قطع زنجیریه شیوع ویروس کرونا و رفع این بیماری باشیم.

 

علی مددی با بیان اینکه شهریور ماه امسال  نیز مهدهای کودک استان به‌دلیل نداشتن متقاضی، عدم توانایی پرداخت کرایه و شیوع کرونا تعطیل شدند، بیان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا، بیش از هشت هزار و ۷۷ کودک در ۱۱۷ مهدکودک زیر نظر بهزیستی استان مرکزی نگهداری و آموزش می‌دیدند.

 

وی همچنین به کمک های بهزیستی به مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: بهزیستی استان در حد توان به این مراکز کمک کرده است و برای کمک به مالکان مهدهای کودک، کرایه پنج مهدکودک که ساختمان آن‌ها زیر نظر این اداره کل بوده را تا پایان شیوع کرونا دریافت نمی‌کند.

 

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد:  اجاره بهای ۱۵ مهد کودک این استان نیز در پویش همدلی با همکاری مالکان به مدت سه ماه بخشیده شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است در این شرایط بیش از پیش شاهد همدلی هر چه بیشتر مالکان مهدهای کودک پ پیوستن آنها به پویش همدلی باشیم .

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش همدلی مومنانه استان مرکزی اراک شیوع ویروس کرونا بهزیستی استان مهدهای کودک استان مرکزی مهد کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا