Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@14:28:27 GMT

غرق شدن یک نوجوان به علت جمع آوری ضایعات

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۸۵۴

غرق شدن یک نوجوان به علت جمع آوری ضایعات

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از غرق شدن یک نوجوان به علت جمع‌آوری کارتن و ضایعاتی که روی سطح آب بوده است، خبر داد.

به گزارش جماران، علی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا از غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در استخر آب در بیرجند خبر داد و گفت: روز گذشته طی تماس تلفنی مادر نوجوان با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبنی بر غرق شدن پسرش در استخر واقع در سجادشهر خیابان سنبل  تیم امدادی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه سجاد شهر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدن بی جان پسر ۱۳ ساله که از صبح دیروز مفقود شده بود پس از ساعت‌ها تلاش خانواده و پلیس  برای پیداکردنش، در حوالی محل کار پدرش و در یک استخر آب پیدا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان کرد: این شخص که از اتباع خارجه نیز بوده است، با قصد جمع‌آوری کارتن و ضایعاتی که روی سطح آب بوده است به داخل استخر افتاده و غرق شده است.

حسینی یادآور شد: تیم آتشنشانی پس از تحویل جسد به پزشک قانونی و ایمن کردن محل با کشیدن نوار خطر به عملیات خود پایان دادند.

اخبار مرتبط غرق شدن یک دختر بچه هفت ساله در استخر کشاورزی غرق شدن پسر 17 ساله به دلیل شنا در مکان نامناسب فوت پنج تن به دلیل غرق شدگی در استخر کشاورزی در یزد نجات جان خدمه لنج باری غرق شده سالانه ۳۰ نفر به علت غرق شدگی جان خود را از دست می‌دهند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا غرق شدگی غرق شدن جمع آوری ضایعات سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان آتش نشانی غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پریان نظام زاده عضو و لیدر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران ساخته(رساله تحقیقاتی دانشگاه تهران) در مسابقات بین المللی کشور ترکیه شرکت کرد و صاحب مدال طلا و اخذ اولین جایزه ویژه مسابقات از طرف سازمان اختراعات کشور ترکیه شد.

این دوره مسابقات با شرکت بیش از ۲۰۰ تیم از سرتاسر جهان در مرکز تجارت و فناوری های استانبول با حضور رئیس سازمان اختراعات کشور ترکیه، رئیس سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان، نمایندگان سفیر جمهوری اسلامی ایران و ... در کشور ترکیه برگزارشد.

تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به لیدری دکتر سید احمدرضا افشاری دانشمند هوش مصنوعی ایران و جهان حضور داشت که بار دیگر پرچم هوش و ذکاوت این دانشمند در پرورش دانشمندان نوجوانان این مرز و بوم در هماورد و قله‌ای دیگر از جهان برافراشته شد.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود.

این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی، قطر، هند، هلند، فرانسه و اسپانیا به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی و ... بود.

در این دوره از مسابقات که ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به پنج طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

کد خبر 6093905

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد