Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی قاطع شاگردانش در هفته دهم لوشامپیونه و صعود آنها به صدر جدول رده‌بندی ابراز خرسندی کرد و در عین حال پاسخ منتقدانش را هم داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (شنبه) در یک بازی خانگی مهم مقابل رن رده سومی، در حالی که دو ستاره اصلی خط حمله‌اش یعنی نیمار و امباپه را در اختیار نداشت، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و جایگاه خود را در صدر جدول لوشامپیونه در دهمین هفته از این رقابت‌ها تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل پس از این بازی به گلایه از رویه‌ای که خبرنگاران و رسانه‌های فرانسوی درباره تیم او در پیش گرفته بودند پرداخت و گفت: شما خبرنگاران برای کارهایی که بازیکنان و تیم ما تا الان انجام داده احترام قائل نیستید و این مرا بسیار ناراحت می‌کند. من اما از تیمم بسیار راضی‌ام و به عملکردی که از آنها دیدم افتخار می‌کنم.

سرمربی فرانسوی PSG‌ ادامه داد: شاید نتیجه این بازی بهتر از نتیجه بازی چهارشنبه هفته گذشته (شکست 2 بر یک در خانه لایپزیگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) بوده باشد اما من همچنان معتقدم که عملکرد‌مان در بازی قبلی‌ بهتر بود. در آن بازی ما فوق‌العاده مبارزه کردیم و ذهنیت تیم استثنایی بود. در این مسابقه هم بازیکنانم با وجود مصدومیت‌هایی جدید، حیرت‌آور بازی کردند. من بسیار خوشحالم چون ما یکی از بهترین پیروزی‌های‌مان را از زمانی که من سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شدم، کسب کردیم.

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن بدون نیمار و امباپه جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد

در ادامه روند مصدومیت‌های بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن، دو بازیکن دیگر این تیم قبل از پایان نیمه اول زمین بازی را ترک کردند. توخل در این باره هم گفت: تا همین الان هم تعداد مصدومان ما بیش از اندازه زیاد بوده و اوضاع دارد بدتر هم می‌شود. به همین دلیل مجبور شدیم از کرر استفاده کنیم که آماده هم نبود. همین موضوع درباره لئاندرو پاردس و آندر هررا هم صدق می‌کند. وضعیت ما فعلاً اینگونه است.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه با وجود مصدومیت بازیکنانش و ناکامی‌هایی که در لیگ قهرمانان داشته، هشت بازی اخیرش در لوشامپیونه را به صورت متوالی برده و در هفت مورد آنها کلین شیت کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه پاری سن ژرمن توماس توخل لوشامپیونه پاری سن ژرمن توماس توخل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم پی‌اس‌جی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به پاری سن ژرمن رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. نکته جالب کیت دوم پی‌اس‌جی، طرح زیبای برج ایفل در زمینه آن است که به رنگ آبی‌ و قرمز دیده‌ می‌شود. در ادامه این مطلب عکس‌هایی از طرح منتشر شده پیراهن دوم پاری سن ژرمن را مشاهده می‌کنید. 


از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس