Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:11:16 GMT

کوتاهی شهرداری در اجرای مصوبات نامگذاری شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۹۷۰

کوتاهی شهرداری در اجرای مصوبات نامگذاری شورای شهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حق شناس در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورا در تذکری خطاب به شهرداری تهران گفت: در شورای شهر زحمات زیادی کشیده می‌شود تا مصوباتی تنظیم شوند و به تصویب برسند لذا بعد از اینکه این مصوبات ابلاغ می‌شوند انتظار این است که این مصوبات اجرا شوند و این در حالی است که برخی از مصوبات به مرحله اجرا نمی‌رسند و حتی برخی ابلاغ هم نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس افزود: شهرداری موظف است مصوبات شورای شهر را در زمان قانونی خود به واحدهای مربوطه ابلاغ کند اما در برخی از موارد از جمله مصوبات کمیسیون نام گذری شاهد آن هستیم که این مصوبات توسط شهردار محترم به واحدهای اجرای ابلاغ نشده و با گذشت چندین ماه به مرحله اجرا نرسیده است.

وی افزود: این رویکرد برخلاف قانون و ضوابط بوده و ادامه این روند قابل قبول نیست.

حق شناس خطاب به هیأت رئیسه شورا گفت: از هیأت رئیسه محترم تقاضا داریم در خصوص مصوباتی که به مرحله اجرا نرسیده اقدامات مقتضی برای پیگیری‌های بیشتر برای اجرا را صورت دهند.

کد خبر 5066194 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر نامگذاری معابر ویروس کرونا شهرداری تهران آلودگی هوا شهر تهران ترخیص موتورسیکلت شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی پیروز حناچی سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد