Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصمیمات سیاسی در استان را مانع توسعه دانشگاه کوثر دانست و گفت: تصمیمات نابجای هیات امنای دانشگاه دولتی بجنورد و برخی کم‌کاری‌های مسئولان استانی باعث شده تا پردیس دانشگاهی کوثر بجنورد تاکنون بهره‌برداری نشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد پاکمهر، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در دیدار با رئیس دانشگاه کوثر بجنورد با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی در شئون مختلف جامعه گفت: این دانشگاه به عنوان دانشگاه تک جنسیتی و دخترانه در منطقه شرق کشور از جمله معدود دانشگاه‌های دخترانه کشور است و جزو افتخارات استان و کشور می باشد که باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاکمهر در پی عدم اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبارات سال جاری از منابع اعتباری بیان کرد: مسئولان استانی در این راستا مقصر هستند و مانع تخصیص این اعتبار شدند که باید به مردم استان پاسخگو باشند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصمیمات سیاسی در استان را مانع توسعه این دانشگاه دانست و ادامه داد: تصمیمات نابجای هیات امنای دانشگاه دولتی بجنورد و برخی کم کاری‌های مسئولان استانی باعث شده تا پردیس دانشگاهی کوثر بجنورد تاکنون بهره برداری نشود.

وی در انتها با ابراز تاسف نسبت به وقوع این اتفاق گفت: این دانشگاه در مظلومیت بوده و تصمیمات بودجه‌ای و سیاسی باعث وضعیت این شرایط شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کوثر دانشگاه بجنورد اعتبار دولتی دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر