Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس پس از کسب بردی قاطعانه، تصور نمی کند بازی آینده تیمش خیلی تعیین کننده باشد. 

اتلتیکو مادرید شب گذشته با کسب برد 4-0 مقابل کادیز، به طولانی ترین روند شکست ناپذیری خود در لالیگا (23) بازی رسید. دیگو سیمئونه در نشست خبری پس از بازی تلاش کرد از حساسیت بازی آینده تیمش مقابل بارسلونا بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، دو گل از ژائو فلیکس و گل هایی از مارکوس یورنته و لوییس سوارز، شمار امتیازهای اتلتیکو مادرید پس از هفت بازی در لالیگا را به رقم 17 رساندند. شاگردان سیمئونه پس از تعطیلات ملی باید با بارسلونا رو به رو شوند ولی آن ها خود را برای یک رقابت طولانی آماده کرده اند و فقط یک بازی برای شان تعیین کننده نخواهد بود.

آن ها ما را می شناسند و می دانند که جدای از این حس رضایت، ما متکی به اتفاقی که در بازی با بارسلونا می افتد نیستیم. هنوز 15 روز دیگر باقی مانده است، بازیکنان در این مدت راهی مسابقات ملی می شوند و ما باید منتظر بمانیم. نباید بازی بعدی را از خاطر ببریم؛ این روش ما است و همیشه به فکر بازی بعدی هستیم. پس از بازگشت بازیکنان، شرایط آن ها را بررسی خواهیم کرد و بر همان اساس ترکیب تیم را انتخاب خواهیم کرد. 

پس از باخت 4-0 ماه قبل مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید 4 مورد از 5 بازی خود را با برد پشت سر گذاشته است. سیمئونه که هم اکنون تیمش را به طور مشترک با رئال سوسیداد در صدر جدول می بیند، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

چیزی که مرا به آینده خوشبین می کند، اتفاقاتی است که پس از تساوی برابر هوئسکا یا ویارئال یا پس از باخت در مونیخ رخ داد. می بینم که شرایط تیم خوب است، بازیکنان تحرک بالایی دارند، شور و اشتیاق و انگیزه در آن ها دیده می شود و ما در تمرینات شاهد تحولات آن ها هستیم. چیزی که مایه خوشحالی من است این است که بازیکنانی همچون (ماریو) هرموسو، (هکتور) هررا یا یورنته که سال قبل کمتر بازی می کردند، حالا برای تیم اهمیت بالایی دارند. جدای از نتیجه این بازی، تیم پیشرفت کرده است. ما با چهار هافبکی بازی می کنیم که می توانند در پست های متعددی به میدان بروند. به نظر من ما ترکیبی متوازن در اختیار داریم. در همین حال منتظر بازگشت یکسری از نفرات هستیم: (شیمه) ورسالیکو، (کیرن) تریپیر، ویتولو، (دیگو) کوستا و (یانیک) کاراسکو.

همچنین ببینید:

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 4-0 کادیز (لالیگا - 2020/21) اتلتیکو مادرید 4-0 کادیز؛ تیم شکست ناپذیر سیمئونه، صدرنشین جدید لالیگا 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا