Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از عصر فردا (۱۹ آبان) گفت: دمای هوا در برخی مناطق بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۱۸ آبان) در غرب کشور، برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق و جزایر واقع در خلیج فارس بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق به ‌صورت برف است، گفت: دریای خزر نیز امروز (۱۸ آبان) مواج است.

به گفته ضیاییان طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ آبان) با کاهش دما در سواحل شمالی و شمال شرق کشور مواجه خواهیم بود و بیشترین میزان کاهش دما - بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد - در شمال شرق کشور رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا به طور موقت از میزان ابرناکی و بارش در کشور کاسته می‌شود، اظهارکرد: از بعد ازظهر فردا با ورود موج بارشی جدید به کشور برای استان‌های واقع در نیمه غربی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روز سه‌شنبه (۲۰ آبان) بارش‌ها علاوه بر نیمه غربی، استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز را دربرمی‌گیرد و طی روز چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ آبان) بارش‌ها به نیمه شمالی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های فارس، بوشهر و کرمان خواهد رسید.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: استان تهران فردا (۱۹ آبان) کمی ابری و در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل درمان ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۰ آبان) نیز ابری و در بعضی ساعات بارش باران با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: درجه سانتیگراد شمال شرق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان با بیان اینکه از امروز پنج شنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد گفت: جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گفته وی، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (شنبه ۸ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها