Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری گفت: به منظور فقرزدایی با استفاده از مشارکت مردمی، مراکز نیکوکاری با محوریت محلات و مساجد دایر می شود که تا پایان امسال تعداد مراکز نیکوکاری استان زنجان به بیش از ۱۲۶ مرکز می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس اسناد بالادستی توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات راهبرد اصلی این نهاد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت است، گفت: خدمات اشتغال، فرهنگی و مسکن سه رکن اصلی در توانمندسازی بوده و با همین نگاه سرمایه گذاری در این بخش ها از برنامه های اصلی کمیته امداد استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای خانواده های تحت حمایت از شاخص های اصلی در فراهم کردن زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف این نهاد است، افزود:ایجاد فرصت های شغلی مناسب با رویکرد نوآورانه و خلاقانه و بهره گیری از ظرفیت راهبران شغلی، خیران و جهادگران کارآفرین از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان در این بخش است.

 

وی همچنین ادامه داد: بر همین اساس بیش از ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته برای ایجاد فرصت های شغلی جدید با استفاده از تسهیلات بانکی و ظرفیت های کاریابی سرمایه گذاری شده و برنامه ریزی شده است در صورت همکاری و همراهی بانک های عامل در سال جاری نیز برای ایجاد سه هزار و ۹۵۰ فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف پشتوانه سازی شود.

 

صفری ارائه دو هزار و ۲۳۴ قلم خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت در سال گذشته را از اقدامات مهم این نهاد در حوزه توانمندسازی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات مسکن با بهره گیری از ظرفیت های مردمی از برنامه های اصلی کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت رسانی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت بوده و با همین رویکرد برنامه ریزی شده است تمامی فرزندان ایتام فاقد مسکن تا پایان امسال صاحب خانه شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با بیان اینکه از رویکردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان مردمی کردن فرآیند فقرزدایی و توانمندسازی از طریق پای کار آوردن مردم به صحنه کارگزاری خدمت به نیازمندان است، تصریح کرد: در سایه همین رویکرد ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محوری، مسجد محوری، صنفی و مراکز تخصصی با هدف ارائه خدمات حمایتی ، کارآفرینی، امور تحصیلی و مسکن به نیازمندان از برنامه های اجرایی این نهاد بوده و با همین نگاه تا پایان امسال تعداد مراکز نیکوکاری استان به بیش از ۱۲۶ مرکز افزایش خواهد یافت.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز نیکوکاری مساجد حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان خانواده های تحت حمایت مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌