Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عباسی مقدم رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی با اشاره به شیوع کرونا در استان گفت: هیئت‌های مذهبی استان برای مقابله با این ویروس اقدامات زیادی انجام داده‌اند.

او افزود: در ماه‌های محرم و صفر، ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین خانوار‌های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی مقدم بیان کرد: همچنین در این ایام ۱۲ هزار و ۶۲۰ بسته غذایی بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مدت ۱۵ میلیون تومان توسط هیئت‌ها به مرکز ستاد دیه استان کمک شد.

او با اشاره به کمک ۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریالی به بیمارستان‌های استان، اظهار کرد: از این میزان ۱۶۵ میلیون تومان به بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند و ۱۹ میلیون تومان به دارالشفا فاطمه زهرا (س) اهدا شده است.

بیشتر بخوانید

راه اندازی سامانه "بیرق" توزیع سهمیه ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی

عباسی مقدم ادامه داد: همچنین ۶۵۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی به مرکز بیماری‌های خاص و ۱۵ میلیون تومان به بیمارستان ایران مهر استان کمک شده است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه‌هایی مانند ضدعفونی اماکن عمومی، توزیع بسته حمایتی و توزیع ماسک، دستکش و ضد عفونی کننده در دستور کار هیئت‌های مذهبی قرار دارد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت های مذهبی ویروس کرونا بیمارستان تجهیزات پزشکی هیئت های مذهبی میلیون تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام از پیش‌بینی هزینه ۴۰ میلیارد تومانی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ایلام، هادی کرمی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و احصاء آماری نیازها و مشکلات مناطق حاشیه شهر ایلام پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام امورات عمرانی در مناطق حاشیه شهر ایلام نیاز است.

وی افزود: از این اعتبار مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت جدول کشی مناطق حاشیه شهر شامل محلات آشوری، میلاد، ریزه بندی، تلاش، قائم و کارخانه نمک، و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر جهت آسفالت این مناطق کمتر برخوردار پیش‌بینی شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام اضافه کرد: در طرح تفصیلی جدید الحاق این مناطق به شهر ایلام انجام شده و به زودی بعد از اخذ مجوزات شهرداری از شورای شهر و تأیید فرماندار مناقصه جدول‌گذاری و آسفالت این مناطق در چند فاز در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

کرمی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ نهضت آسفالت در شهر ایلام افزود: علاوه بر اکیپ آسفالت شهرداری، مجوزات لازم جهت اجاره اکیپ آسفالت و دستگاه آسفالت تراش به مبلغ ۸ میلیارد تومان از بخش خصوصی به شهرداری جهت اجرای نهضت آسفالت در معابر شهر ایلام داده شده است.

وی گفت: وظیفه شهرداری و شورای شهر خدمتگزاری به شهروندان در تمام مناطق شهر است و در این راه هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد.

کد خبر 749796

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی