Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:30:08 GMT

۱۸۶ریال؛ سود محقق شده برای هرسهم شفارس

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۹۳۷۴

۱۸۶ریال؛ سود محقق شده برای هرسهم شفارس

شرکت صنایع شیمیایی فارس در ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ توانسته برای هرسهم ۱۸۶ریال سود محقق کند. به گزارش پول نیوز، شرکت صنایع شیمیایی فارس در ۶ماهه ابتدای سال جاری سود انباشته خود را با افت ۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته مبلغ ۱۷۲میلیارد ریال اعلام کرده است.
این شرکت بورسی در دوره مورد گزارش سود عملیاتی را مبلغ ۱۸۲میلیارد ریال و سود خالص را ۱۱۷میلیارد ریال منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفارس طی این دوره توانسته ۳۱هزار و ۲۰۸تن از محصولات خود را به مبلغ یک هزار و ۱۹۹میلیارد ریال به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه حجم و مبلغ فروش خود را افزایش داده است.
سود ناخالص اعلام شده از محل فروش این شرکت در گزارش منتشر شده مبلغ ۲۷۳میلیارد ریال است. همچنین برای ۶ماهه دوم سال جاری پیش بینی کرده است که ۳۱هزار و ۶۰۰تن دیگر از محصولات را به مبلغ یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به فروش برساند.
شفارس در تشریح اهداف خود به افزایش تولید و فروش شرکت، بازاریابی و رونق فروش شرکت و افزایش صادرات شرکت اشاره کرده است.
همچنین برآورد کرده است که از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ با توجه به کاهش نرخ مواد و نرخ ارز و در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ و به تبع آن بهای تمام شده تعدیل خواهد شد؛ از این رو شرکت سیاستی را دنبال خواهد کرد تا بتواند اهداف خود را در سال جاری جامعه عمل بپوشاند.
از سوی دیگر این شرکت در نظر دارد صادرات محصول پارافرمالدیید خود را با توجه به راه اندازی واحد مربوطه توسعه بخشد.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فروش سود عملیاتی شفارس شرکت بورسی فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد