Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه آ‌موزش خبرگزاری فارس، مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من موضوع «عملکرد دانشگاه آزاد در ثبت‌نام رشته روانشناسی»را مطرح کرده و خواستار پیگیری شدند.

این مخاطبان عنوان کرد: «متاسفانه دانشگاه آزاد به اسم و پرستیژ علوم پزشکی هیچ مزیتی آن هم در ترم مجازی اضافه نکرده است و فقط ظاهر را تغییر داده تا عملکرد خود را موجه نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دانشگاه آزاد هیچ وقت از طریق آزمون وزارت بهداشت در رشته روانشناسی پذیرش نداشته و امسال هم همینطور بوده است. هر فردی که امسال در مقطع تحصیلات تکمیلی روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شده فقط از طریق آزمون وزارت علوم بوده است. 

ولی دانشگاه آزاد در اقدامی عجیب داوطلبان قبولی این رشته را در زیر شاخه وزارت بهداشت و علوم پرشکی ثبت نام می‌کند و شهریه‌ای معادل ۱.۵ تا ۲ برابر شهریه سالیان گذشته و معادل شهریه پردیس دانشگاهی را از این طریق از دانشجویان می‌گیرد؛ آن هم در شرایطی که آموزش به صورت مجازی است».

* همسان‌سازی شهریه دانشجویان روانشناسی و علوم انسانی دانشگاه آزاد

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد درباره عملکرد این دانشگاه در نحوه ثبت‌نام رشته روانشناسی به خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: در اقدامی که دانشگاه آزاد انجام داده رشته‌‌های بالینی روانشناسی به پزشکی منتقل شده است. 

وی در مورد دلیل این اقدام بیان کرد: اگر دانشجویان بخواهند با علوم پزشکی درس بخوانند امکان دارد در مراحل تحصیل‌شان با موارد مختلفی مواجه شوند و تجربه‌‌های بسیاری برای دوره فارغ‌التحصیلی به دست آ‌وردند به طوری که عملاً می‌توان گفت کار یاد می‌گیرند. 

سخنگوی دانشگاه آزاد اضافه کرد: طی روزهای گذشته نیز صحبتی درباره شهریه‌ها صورت گرفت تا فقط برای دانشجویان روانشناسی که در علوم پزشکی یا علوم انسانی تحصیل می‌کنند شهریه‌ همسان‌سازی شود و شهریه بخشی که در علوم پزشکی است، کمتر شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد علوم انسانی پزشکی احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد شهریه دانشگاه آزاد علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود