Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@10:11:41 GMT

تشکیل سی‌ویکمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۰۱۱۲

تشکیل سی‌ویکمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی

مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: روند تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز در دستور کار است و به زودی سی و یکمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی متولد می‌شود.

به گزارش بورس تابناک، مریم شاه حسینی مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد فرآیند تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز در چه مرحله‌ای است، گفت: سازمان خصوصی سازی بعد از مکاتبات فراوان، فایل (پرونده) تفکیک شده سهامداران استان تهران و البرز را اواخر هفته گذشته در اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تصریح کرد: هم اکنون کارشناسان این شرکت در حال تفکیک سهامداران استان البرز هستند و به زودی سی و یکمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی متولد می‌شود.

پیش از این محمد رضا جودکی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز از دل سرمایه‌گذاری استان تهران به وجود می‌آید، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز به عنوان سی و یکمین شرکت سرمایه‌گذای استانی بعد از تشکیل وارد بورس می‌شود.

وی در مورد تعداد سهامداران سرمایه‌گذاری عدالت استان البرز گفت: حدود ۵۸۰ هزار نفر سهامدار عدالت از مجموعه استان تهران جدا شده و تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز خواهند داد و برای خود استان تهران هم ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر سهامدار عدالت در روش غیرمستقیم باقی مانده است.

جودکی اضافه کرد: قبلا در زمان تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی تهران و البرز با هم بودند و هنوز استان البرز تشکیل نشده بود، اکنون با تصمیم شورای عالی بورس قرار شد سهامداران استان البرز از مجموعه استان تهران جدا شده، بنابراین روند پذیرش سرمایه‌گذاری استان تهران به خاطر این تفکیک فعلا عقب افتاده، امیدواریم تا پایان آبان ماه شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران هم افزایش سرمایه بدهد و مراحل پذیرش و درج در بورس را طی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سهام عدالت سرمایه گذاری افزایش سرمایه بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام شرکت سرمایه گذاری استان البرز سرمایه گذاری استان تهران شرکت سپرده گذاری مرکزی سرمایه گذاری استانی تشکیل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سعیده همتی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی و استانی برگزار می‌شود و پیش از این، مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تعیین شده بود که اکنون این زمان تمدید شد، بیان کرد: متقاضیان عرصه‌های مختلف از جمله خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برای شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا یا مراجعه حضوری و تماس با دبیرخانه استانی با شماره‌های ۲۱۲۹۱۴۲ و ۳۳۴۴۳۴۵۱ اثر خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینترنت در این رویداد شرکت کنند.

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان سمنان با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: جایزه ویژه مربوط به رویداد جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار در دو بخش تقاضامحور و کشف‌محور در راستای تحقق اهداف این قانون و اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه اعطا می‌شود.

همتی اظهار کرد: رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در بخش استانی توسط ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار می‌شود.

وی اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی برای رسیدن به نرخ رشد مطلوب در فرزندآوری و ازدواج را از جمله اهداف برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 6095209

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران