Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، با دعوت کنندگان به تجمع و مراسم، برخوردی بدون اغماض خواهیم داشت و مجرمان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سهیل قشلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: دعوت به تجمع توسط گروه‌های تلگرامی، فضای مجازی، نصب اعلامیه و دعوت از سایر مبادی در شهرستان مطلقا ممنوع است، چرا که تجمع افراد در یک مکان، شیوع بی‌رویه کرونا را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که تا کنون مبلغ هفت میلیارد تومان برای متضرران از کرونا و برای جلوگیری از این بیماری مهلک هزینه شده است، افزود: باید همه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا جامعه بیش از این از آسیب‌های بیماری کرونا، ضربه نبیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: حاضر نشدن دو نفر از اعضای شورای شهر هشترود در جلسات شورا، مشکلات بی پایانی را برای شهر و شهرداری به وجود آورده و شرکت نکردن در جلسات شورا، برای مستنکفین پیامدهای قانونی در پی خواهد داشت.

قشلاقی ادامه داد: بلا تکلیف ماندن کمیسیون‌های ماده 100و 77 به خاطر حاضر نشدن دو نفر از اعضای شورای شهر هشترود،درآمد شهرداری را کاهش داده و همچنین انبوهی از نامه‌های رسیده به ساختمان شورا، بی‌جواب مانده است.

وی در ادامه سخنانش، از اختصاص سبد کالا به خانواده زندانیان خبر داد و در مورد اهمیت پلاک‌کوبی احشام گفت: شناسنامه دار کردن احشام و پلاک کوبی آنها برای جلوگیری از قاچاق ضروری بوده و ادارات متولی باید هر چه زودتر اقدامات موردنیاز را انجام دهند.

وی ادامه داد: لوازم خانگی نیز باید دارای کد رهگیری باشد تا گرانفروشی در سطح شهرستان رایج نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان هشترود کروناویروس تجمعات محدودیت های کرونایی پروتکل های بهداشتی آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان