Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان خطاب به رئیس دانشگاه کابل در پی حمله تروریستی به دانشجویان این دانشگاه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان در پیامی خطاب به «محمد عثمان بابری» رئیس دانشگاه کابل آورده است:

«چند هفته از دیدار ما در محیط با نشاط و سرشار از امید دانشگاه کابل می‌گذرد، شاید اگر این حمله ضدانسانی، پیش از بازدید من رخ می‌داد، با این شدت زیاد مرا در بهت و تأثری فرو نمی‌برد؛ چرا که محیطی را دیدم که علی رغم سال‌ها جنگ و خونریزی جوانانی در آنجا کمر همت به آبادانی میهن بسته و مردانه ایستاده‌اند تا با عبور از گذشته تلخ، آینده‌ای شیرین و روشن را به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبرها خواندم که تعدادی از شهدای این حمله تروریستی دانشجویان رشته حقوق بودند. به عنوان یک معلم حقوق که سالهاست در دانشگاه اصفهان تدریس می‌کند، همواره دیده‌ام که صیانت از حقوق مردم اصلی ترین انگیزه این دانشجویان است. به همین خاطر معتقدم ارزش کسی که در این مسیر تحصیل می‌کند با کسی که در این زمینه فعالیت حرفه‌ای دارد برابر است و تهدید او جمله به حق‌های مسلم بشری است.

اینجانب به نیابت از مردم اصفهان و همچنین جامعه دانشگاهی ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه ستیزه جویان مرتجع به جنابعالی، خانواده‌های داغدیده، دانشجویان عزیز، جامعه دانشگاهی و ملت بزرگ افغانستان تسلیت عرض نموده و با عنایت به برادری و همبستگی دو همسایه به همراهی خود با افغانستان سربلند چه در مسیر مبارزه با خشونت و افراط گرایی و چه در مسیر توسعه و آبادانی تأکید می‌کنم.»

قدرت‌الله نوروزی

شهردار اصفهان

کد خبر 454126

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی افغانستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

کد خبر 6096946

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • تظاهرات دانشگاهی، مهم‌ترین عنصر تحلیل قدرت آمریکا