Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله اختری رئیس بنیاد بین المللی عاشورا در پیام تسلیتی جنایت غیرانسانی و تروریستی گروه‌های مسلح تکفیری و وهابی در دانشکده حقوق دانشگاه کابل را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا متن متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
جنایت غیرانسانی و تروریستی گروه‌های مسلح تکفیری و وهابی در دانشگاه حقوق دانشگاه کابل که به شهادت ۲۲ دانشجو و مجروح شدن تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان کشور دوست و برادر افغانستان منجر گردید موجب تاسف و اندوه ملت شریف و بزرگ ایران و بویژه پیروان اهل‌بیت علیهم السلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جنایت هولناک و دیگر جنایات تروریستی با مبانی دینی و موازین اخلاقی و انسانی در تضاد می‌باشد.این جنایتکاران سنگدل با هدف ایجاد اختلاف مذهبی و بوجود آوردن تنش و درگیری و جنگ افروزی و به مخاطره انداختن امنیت در منطقه و تحقق اهداف شووم استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی می‌باشد.
حمله به دانشگاه که محل تحصیل علم و اندیشه و تفکر است و کشتن اساتید و دانشجویان مظلوم که هدفی جز نجات و تعالی افغانستان و سر بلندی کشورشان نداشتند؛ نشان از عجز و ناتوانی تروریسم کور در برابر اراده خلل ناپذیر ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت بزرگ افغانستان که مبتنی بر فرهنگ و تمدن غنی اسلامی است؛ می‌باشد.
بنیاد بین‌المللی عاشورا ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک تروریستی مراتب تسلیت و همدردی خود را به بازماندگان و ملت شریف و مظلوم افغانستان این حادثه ناگوار به ویژه جامعه دانشگاهی و دولت و مردم شریف افغانستان اعلام می‌دارد و امیدوارم باهمکاری کلیه کشورهای اسلامی و خصوصا دو کشور و ملت دوست و برادر ایران و افغانستان شاهد ازبین بردن تروریسم و افراط گرایی و تحکیم و برقراری صلح و ثبات و امنیت در منطقه باشیم.
محمد حسن اختری
رئیس بنیاد بین المللی عاشورا.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله تروریستی به دانشگاه کابل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است.   به گزارش یورو نیوز؛احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای ۱۱ سپتامبر مشاهده شد، امروز نیز در میان گروه‌های تروریستی وجود دارد.   رهبر جبهه مقاومت ملی گفت مردم افغانستان احساس ناامیدی می‌‌کنند وغرب را به چشم «منافق» می‌نگرند، زیرا در برابر «حکومتی وحشی» به حال خود رها شده‌اند. احمد مسعود گفت نیروهای خارجی که سال‌ها در مورد ضرورت دموکراسی تبلیغ می‌کردند، مردم را به دست رژیمی سپردند که مانع رفتن دختران به مکتب (مدرسه) شده‌اند.   او با یادآوری این که جبهه مقاومت اکنون تنها نیرویی است که در برابر طالبان مقاومت می‌کند، تصریح کرد که رئیس جمهوری آمریکا باید در سیاست خود درباره افغانستان تجدید نظر کند چون ممکن است این سیاست عواقب بزرگی در پی داشته باشد.   طالبان حضور گروه‌های ترویستی دیگر در افغانستان را انکار کرده و می‌گویند به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان