Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روسیه برای سومین روز متوالی بیشتر از ۲۰ هزار مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا ثبت شد تا تعداد کل مبتلایان به بیش از ۱ میلیون و ۷۷۴ هزار نفر برسد که از این تعداد بیش از ۴۱۹ هزار نفر تحت درمان قرار دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (یکشنبه) گزارش داد که با شناسایی 20 هزار و 498  مورد جدید کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته، تعداد کل مبتلایان به این عفونت به یک میلیون و 774 هزار و 334 نفر (1774334) افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این ستاد روز شنبه از ثبت 20 هزار و 396 مورد جدید آلودگی و در روز جمعه - 20 هزار و 582  مورد، خبر داده بود که همچنان بیشترین میزان ابتلا به کرونا در روسیه در کل دوره شیوع این بیماری همه گیر است.

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد آلودگی به ویروس کرونا در روز، 5 هزار و 751 مورد در شهر مسکو، یک هزار و 333 مورد در سن‌پترزبورگ (که حداکثر موارد ابتلای روزانه در این منطقه است)، 644 مورد در منطقه مسکو، 429 مورد در منطقه نیژنی نووگوراد و 350 مورد در منطقه آرخانگلسک بوده است.

در مجموع، در حال حاضر، 419 هزار و 378 نفر در سراسر مناطق  فدراسیون روسیه همچنان بیمار هستند. از لحاظ نسبی، افزایش روزانه تعداد موارد برای سومین روز متوالی در حدود 1.2 درصد باقی مانده است.

این ستاد همچنین اعلام کرد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 286 مورد افزایش یافته است، این رقم روز قبل 364 مورد ثبت شده بود.  

بدین ترتیب در مجموع، تاکنون 30 هزار و 537 نفر به علت این عفونت در روسیه جان خود را از دست داده‌اند. میزان تقریبی فوت بیماران در حد 1.72 درصد باقی مانده است.

بطور خاص، در طول 24 ساعت اخیر، 74 بیمار در شهر مسکو، 31 نفر در سن‌پترزبورگ، 17 نفر در منطقه راستوف، 14 نفر در منطقه نیژنی نووگوراد، 11 نفر در جمهوری آلتای و 10 نفر هم در هر یک از مناطق مسکو و ایرکوتسک جان خود را از دست دادند.

ضمن اینکه، تعداد بیماران مرخص شده در روز گذشته نیز یک هزار و 149 نفر بود. بدین ترتیب در مجموع، تاکنون یک میلیون و 324 هزار و 419 نفر از عفونت کرونا بهبود یافته‌اند. درصد افراد بهبود یافته از 74.9 درصد به 74.6 درصد تعداد کل افراد آلوده کاهش یافته است.

بیشترین موارد درمان بیماران، 3 هزار و 254 بیمار در شهر مسکو، 605 بیمار در سن‌پترزبورگ، 453 بیمار در منطقه چلیابینسکی و 420 بیمار هم در منطقه مسکو بوده است.

کرونا در روسیه| ثبت مجدد بیش از 20 هزار ابتلا/ افزایش قربانیان به 30 هزار نفرروند ابتلای روزانه به کرونا در روسیه از 20 هزار نفر هم گذشتکرونا در روسیه| 1 میلیون و 700 هزار نفر مبتلا و بیش از 29 هزار مرگ

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟