Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: وضعیت تیم ملی خوب است و در حال حاضر فقط مشکلاتی که برای تیم ملی به وجود آمده است مشکل ساز شده است و تیراندازان تیم ملی با تمرینات شخصی، آمادگی خود را حفظ می‌کنند و بعد از به وجود آمدن مشکلات بین مریم هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی و فدراسیون موجب شد تا ورزشکاران هم به دلایل مشخص نبود وضعیت سرمربی تیم ملی تیراندازی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم ملی، تیراندازان به صورت شخصی و انفرادی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و برای تیم ملی تیراندازی که به عنوان اولین تیم ملی تمرینات خود را آغاز کرد این اتفاقات خوشایند نیست.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی گفت: جلسات زیادی در خصوص حل مشکلات برگزار شده است و امیدواریم هرچه زودتر موانع از سر راه تیم ملی برداشته شود تا تیراندازان المپیکی ما بتوانند به اردو‌ها بازگردند و به خوبی تمرینات خود را ادامه دهند. مشکلات سرمربی تیم ملی تیراندازی مالی نیست و فقط بر سر امکانات و شرایط تیم ملی است که بین سرمربی تیم ملی و فدراسیون ایجاد شده است. هم فدراسیون و هم کمیته ملی المپیک سعی می‌کنند هرچه زودتر این مشکلات را حل کنند و دوباره تمرینات تیم ملی از سرگرفته شود.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکرات برای حل مشکلات کماکان ادامه دارد و اگر کمی توجه شود خیلی زود این مشکلات حل می‌شوند، چرا که مشکلات خیلی پیچیده نیست و قابل حل است. مشکلات باید حل شوند تا تیراندازانی که برای المپیک آماده می‌شوند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید

علی نژاد: در چند رشته شانس کسب مدال المپیک داریم/ درصدد حل مشکلات کادرفنی تیم ملی تیراندازی هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی مریم هاشمی فدارسیون تیراندازی سرمربی تیم ملی تیراندازی وضعیت سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

کد خبر 847513 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟