Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:07:45 GMT

کارگاه سبک زندگی اسلامی در بجنورد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۱۳۸۴

کارگاه سبک زندگی اسلامی در بجنورد برگزار شد

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «امین درتومی» مدیر کانون فرهنگی و هنری انتظار بجنورد گفت: این کارگاه با هدف آشنایی فعالان مسجدی با تغذیه سالم و مزاج شناسی و مورد توجه دادن این موضوع و نیز رعایت صحیح نکات بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حجت الاسلام «رمضان الهی»، از اساتید طب سنتی قم در این کارگاه، نکات مربوط را آموزش دادند.

 

درتومی تاکید کرد: این کارگاه آموزشی با شرایط محدود حضور افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری انتظار بجنورد همچنین اعلام کرد: در این خصوص 25 نفر از خواهران ثبت نام کردند که در دو کلاس مجزای 12 نفره مطالب برای افراد آموزش داده شد.

 

درتومی همچنین از برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت ویژه فعالان این کانون در نیمه دوم سال جاری تا پایان سال  خبر داد و گفت: در این دوره 130 جوان فعال فرهنگی حضور دارند که مباحث معرفت شناسی آن آغاز شده که هم اکنون به دلیل قرار گرفتن استان در شرایط قرمز شیوع کرونا، دوره تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون انتظار سبک زندگی اسلامی کانون مسجد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود