Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صادق اصغری علایی روز یکشنبه به رسانه ها بیان کرد: تثبیت مالکیت موقوفات و پیگیری اخذ اسناد مالکیت این املاک یکی از اولویت‌های کاری ادارات اوقاف و امور خیریه در استان سمنان است و ازاین‌رو با پیگیری‌های انجام‌شده از ابتدای سال تاکنون ۱۸۵ سند مالکیت برای رقبات موقوفات اخذ شد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات دارای اولویت در واحدهای ثبتی ادارات اوقاف در سطح استان تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است و از ابتدای سال تاکنون ۴۰ سند دفترچه‌ای مربوط به موقوفات تبدیل به سند تک‌برگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حقوقی ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اسکن ۳۴۰ مورد وقفنامه جهت درج در سامانه جامع مدیریت و اطلاعات موقوفات و بقاع  متبرکه خبر داد و گفت: کلیه اطلاعات مربوط به موقوفات و فعالیت‌های جاری در حوزه موقوفات در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود.

رئیس اداره حقوقی ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۵۰ سند اجاره برای رقبات موقوفه با اشخاص حقیقی و حقوقی تنظیم‌شد و درآمد این موقوفات نیز طبق نیت مندرج در وقفنامه صرف و هزینه شد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه سمنان ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سمنان ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه وقف سازمان اوقاف و امور خیریه سمنان ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه وقف اخبار کنکور اوقاف و امور خیریه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز

سیامک آسیایی  گفت:کاشت درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد در این محدوده انجام می‌شود.

وی افزود:ایجاد و توسعه شبکه آب خام نیز برای تأمین منابع آبی مورد نیاز انجام گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات