Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@08:10:53 GMT

تازه ترین خبرها از جشنواره عکس خیام

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۱۶۰۲

تازه ترین خبرها از جشنواره عکس خیام

به گزارش افکارنیوز،

 با توجه به حضور داوران مطرح از شش قاره در دوره جدید جشنواره عکس خیام، از سر گرفته شدن قرنطینه ناشی از مشکلات جهانی کرونا، شرایط حاد کرونا در کشور و بسته بودن بسیاری از پروازهای بین المللی، امکان برنامه ریزی برای برگزاری حضوری جلسات داوری وجود نداشته و نظر به تمایل و رویکرد همه ساله جشنواره بر داوری حضوری و همزمان تمامی داوران و امکان برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت انتقال تجربه از داوران سراسر جهان برای نسل جوان عکاسی کشور، بنابراین با کسب مجوزهای لازم از فیاپ و PSA و به امید بهبود شرایط، زمان داوری هشتمین دوره جشنواره از آذر به دی ماه تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از آنجا که در سال ۲۰۲۰، بسیاری از عکاسان در سراسر دنیا به دلیل کرونا امکان فعالیت عکاسی کافی نداشتند و با توجه به تغیر تاریخ جلسات داوری، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم بر این گرفت که امکان ویرایش، حذف و اضافه عکس‌ها را برای تمامی شرکت کنندگان تا تاریخ ۱۸ آذر ۹۹ فراهم کند.

بنابراین سایت جشنواره برای تمامی شرکت کنندگان در سراسر دنیا تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ باز خواهد بود و متقاضیان جدید نیز فرصت ثبت‌نام در سایت را دارند. تمامی شرکت‌کنندگان تا پایان این مهلت می‌توانند عکس‌های خود را حذف، اضافه و یا تغییر دهند. پس از این تاریخ سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

دبیرخانه جشنواره اعلام می‌دارد برای احترام به شرکت‌کنندگانی که مطابق زمان‌بندی جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت برابر بودن مجموع امتیازات شرکت‌کنندگانی که نامزد دریافت جوایز بهترین شرکت‌کننده و بهترین شرکت‌کننده داخلی هستند، شرکت‌کننده‌ای که زودتر ثبت‌نام کرده باشد برنده خواهد شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در ۶ بخش با موضوعات: آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، شهر، عکاسی مفهومی (کانسپچوال)، گردشگری و عکاسی مینیمالیستی برگزار می‌گردد. همچنین جوایز ویژه‌ای به بهترین عکس‌ها در موضوعات نجوم، عکس هوایی و حیوانات اهدا می‌شود.

هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عکاسی جشنواره جشنواره بین المللی کرونا ویروس جشنواره عکس خیام جشنواره بین المللی عکاسی عکس خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،   ۱۰۰۰ تیم در ۳۰ لیگ و ۱۵ رشته، در جشنواره خلاقیت‌های علمی - پژوهشی شرکت داشتند که در نهایت ۸۴ تیم حائز مقام‌های برتر شدند.

تیم‌های برگزیده می‌توانند در مسابقات جهانی عمان که در آذرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کنند.


 

دیگر خبرها

  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند