Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@08:27:36 GMT

خوب شخصی را سخنگوی باشگاه استقلال کرده‌اید!

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۱۷۹۵

خوب شخصی را سخنگوی باشگاه استقلال کرده‌اید!

مرتضی رضایی:انتخاب مسئولان باشگاه استقلال برای سخنگوی باشگاه کاملا درست و به جا بوده است.همین یکی دو هفته پیش بود که پس از نطق های فراوان حجت نظری و چپ و راست مصاحبه های مختلفی که انجام می داد این فرد را به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال انتخاب کردند!
حالا حجت نظری همان حرف هایی که قبل از سمت اش می زد را بیان می کند اما این بار به صورت کاملا رسمی و بدون اینکه کسی به او خرده ای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک باشد آقا حجت؛بدون شک این پست برازنده شماست و در باشگاه استقلال فقط یک نفر دیگر بود که می توانست چنین پستی را از شما برباید؛مهدی عبدیان،ببخشید مهندس مهدی عبدیان!
یکی دیگر از اعضای هیات مدیره که روزی نیست در رسانه ها نباشد.فقط سوالی که داریم این است که حجم کارهایی که برای استقلال کرده اید بیشتر است یا حجم مصاحبه ها و عکس های منتشر شده از شما دوستان در فضای مجازی،سایت باشگاه استقلال و سایر رسانه ها؟
خدا قوت،خسته نباشید و با همین قدرت به کارتان ادامه بدهید.در گوشه کنار،حواس‌تان به استقلال هم باشد.استقلالی که گام اول را خوب برداشته و نیاز به حمایت دارد تا به جایگاهی که حق‌اش است برسد!

251 251

کد خبر 1453074

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر بیستم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید