Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:18:46 GMT

محدودیت های کرونایی در آران و بیدگل تشدید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۱۹۱۱

محدودیت های کرونایی در آران و بیدگل تشدید شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تشدید محدودیت ‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «اسماعیل بایبوردی» در حاشیه نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: محدودیت ‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهرستان تشدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این محدودیت ‌ها به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل اعمال می شود و شامل فروشگاه ‌های عرضه مواد غذایی و نانوایی‌ها نمی‌شود.

 

بایبوردی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، کریدورهای گردشگری مرنجاب- سنبک- سیازگه و چاه ‌عروس در این شهرستان به مدت یک هفته تعطیل‌ خواهند بود.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: هر گونه تجمع و مراسم و آیین تشییع اموات، در شهرستان آران و بیدگل ممنوع است و بازارهای روز این شهرستان تعطیل است.

 

بایبوردی سرعت سرایت و تولید بیماری کرونا در شهرستان آران و بیدگل را بالا خواند و بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک از سوی شهروندان تاکید و تصریح کرد: باید «سواد بهداشت کرونایی» و «سواد حفظ سلامت و تاب‌آوری در مقابل بیماری‌ ها» را ارتقا دهیم./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کرونا اصفهان شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل