Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:59:43 GMT

تعطیلی ۲ هفته ای پایتخت فعلا در دستور کار نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۲۱۳۶

تعطیلی ۲ هفته ای پایتخت فعلا در دستور کار نیست

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای پایتخت اظهار داشت: با توجه به توقف فعالیت ۳ گروه از ساعت تعیین شده و همچنین ابلاغ تمهیدات سخت گیرانه تر برای رعایت فاصله اجتماعی و کاهش شیوع کرونا تعطیلی ۲ هفته‌ای پایتخت فعلاً در دستور کار قرار نگرفته است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه توسعه خدمات الکترونیک و راه اندازی پیشخوان خدمات برای جلوگیری از مراجعه حضوری مردم ابلاغ و تاکید شده است گفت: تاپایان آبان ماه روال بر استفاده بیشتر از ظرفیت الکترونیکی ادارات است تا بتوانیم به این شیوه از رفت و آمدهای غیر ضروری جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران عنوان داشت: ساعت کاری ادارات نیز مورد بعدی است که مورد نظر بوده اما با توجه به اینکه برخی مراکز با حضور ارباب رجوع مواجه هستند و در این خصوص هیچ گریزی وجود ندارد شناور شدن ساعت کاری نمی‌تواند به طور کامل اجرایی شود.

کد خبر 5066459

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران دورکاری کارمندان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران قزوین ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت