Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:23:46 GMT

بهبود جامع مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۲۱۶۳

بهبود جامع مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

گستردگی نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو سبب گشته در هر نقطه ای از کشور پهناور ایران شاهد تردد انواع مختلف خودروهای MVM باشیم. از طرفی حجم وسیع فروش خودرو لزوم توجه بیش از پیش به بحث خدمات پس از فروش و دسترسی آسان مشتریان محترم به مراکز خدمات پس از فروش را نیز دو چندان می کند. بر این اساس در حال حاضر شرکت مدیران خودرو با نزدیک به 170 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور سعی بر ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مورد انتظار مشتریان محترم در سراسر کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پبچیدگی بحث خدمات پس از فروش ، مدت زمان گارانتی، موارد شامل گارانتی و زمان دقیق انجام سرویس های دوره ای خودرو می تواند برای مالکان خودرو دغدغه ساز باشد. از طرفی محدودیتهای موجود در مراکز خدمات پس از فروش کشور در تمامی برندها همواره مشتریان را به پرسش و پاسخ جهت یافتن بهترین ، تمیزترین و با انصاف ترین نمایندگی ها می کشاند. شرکت مدیران خودرو با آگاهی از همه دغدغه ها و نیازهای مشتریان گرامی ؛ ضمن تایید دانش فنی و تخصص نیروی انسانی شاغل در نمایندگی های مجاز خود و تائید موجود بودن قطعات اصلی در تمامی مراکز خدمات پس از فروش، اقدامات لازم جهت استانداردسازی و ارتقاع محیط پذیرش و اتاق انتظار مشتریان را آغاز نموده است.

این ارتقاع شامل ایجاد محیطی پاکیزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل استقرار و انتظار مشتریان محترم، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان محترم با نوشیدنی و دسر ، میز پذبرش استاندارد جدید و سایر موارد می باشد.همچنین این استاندارد سازی شامل تمامی تعمیرگاه های مجاز شرکت در سراسر کشور خواهد گردید.

همچنین اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با رویکرد ارائه خدمات آنلاین به صاحبان خودروهای شرکت مدیران خودرو همانند: نمایش مسیر نزدیک ترین نمایندگی مجاز، امکان رزرو آنلاین نوبت در نمایندگی مورد نظر، استعلام قیمت قطعات و سایر موارد پروسه پذیرش، انجام سرویس و تحویل خودرو را کارامدتر نموده و از اتلاف وقت مشتریان محترم می کاهد. در نهایت امید است تلفیق فضای جدید مراکز خدمات پس از فروش در کنار سرویسهای جدید اپلیکیشن شرکت مدیران خودرو سبب تجربه لحظاتی خوش برای شما مشتریان گرامی گردد

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو خدمات پس از فروش رضایت مشتریان فروش شرکت مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو مشتریان محترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳