Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@05:34:43 GMT

سئو چه کاربردی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۲۳۶۵

سئو چه کاربردی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟

سئو یا بهینه سازی سایت یک عامل مهم و تاثیرگزار در موفقیت و پیشرفت بازدید و دیده شدن بهتر سایت است.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، سئو یا بهینه سازی سایت یک عامل مهم و تاثیرگزار در موفقیت و پیشرفت بازدید و دیده شدن بهتر سایت است. این نکته در مورد بهینه سازی سایت وجود دارد که برای بازدید بهتر شرایط و ویژگی های خاص دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بهینه سازی سایت عامل و تاثیرگزار است که با شناخت کامل از آن می توان در بهتر دیده شدن سایت و قرارگرفتن در جایگاه مناسب از آن استفاده کرد. همانطور که می دانید ارزش و اعتبار یک سایت به میزان شهرت و معروفیت آن در میان سایر رقبای حوزه کاری آن است. امروزه با کمک سئو می توان به راحتی با کمی صبر و حوصله در میان رقبا به موفقیت خوب و چشمگیری دست پیدا کرد. بهینه سازی سایت یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروزه بیشتر در مورد کاربردهای مهم آن در دیجیتال مارکتینگ صحبت می شود. در ادامه می خواهیم به بررسی کلی بهینه سازی سایت و اهداف مورد نظر آن در موفقیت یک سایت صحبت داشته باشیم با ما همراه باشید. 

بهینه سازی سایت چه تاثیری در تجارت الکترونیک دارد؟ 

مهم ترین عامل در بهتر دیده شدن سایت و کسب موفقیت آن در مسیر حرکت، بهینه سازی سایت نام دارد. داشتن راهکار موثر و رعایت اصول اولیه سئو بهترین عامل در کسب موفقیت سایت و قرارگیری در جایگاه مناسب است. همیشه این نکته را در ذهن داشته باشید که به دنبال گول زدن گوگل نباشید تا از ساختار های غیر واقعی و استراتژی های غلط استفاده کنید تا گوگل سایت شما را در صفحه اول نشان دهد. به طور کلی سایت های حرفه ای در زمینه بهینه سازی یا سئو کار خود را با حساسیت بالا انجام می دهند زیرا گوگل به دلیل داشتن الگوریتم های خاص به راحتی می تواند سایت های حرفه ای و بهینه سازی شده را از سایت های غیر واقعی تشخیص دهد و اقدامات لازم را در خصوص حذف از موتورهای جست و جو انجام دهد.  

مهم ترین عامل برای بهتر دیده شدن سایت برخورداری از برنامه ریزی دقیق و بلند مدت و به کارگیری از ان در ساختار سایت برای بهتر دیده شدن و بهینه سازی آن جهت دریافت جایگاه و رتبه مناسب در موتورهای جستجوگر است. بازاریابی دیجیتالی به برنامه ریزی منظم و دقیق برای رسیدن اهداف مورد نظر در هر کسب و کاری گفته می شود که کاربران را به سوی اهداف مورد نظر کسب و کار آنلاین هدایت می کند و یا فروش و ارائه محصولات و خدمات برتر در مدت زمان مشخص به موفقیت های چشمگیری دست پیدا می کند.   

مزایای بهینه سازی سایت در کسب و کارهای آنلاین 

چنانچه کسب و کاری را راه اندازی کرده اید و قصد ورود به دنیای بزرگ تجارت الکترنیک شوید بهتر است ابتدا با مزایای بهینه سازی سایت یا سئو آشنا شوید. در واقع حیات اکثر کسب و کارهای آنلین و شرکت های بزرگ فعال در زمینه تجارت الکترونیک به مهارت های بالای ان ها در جذب مشتری وابستگی شدید دارد. در این شرایطی که بازار رقابت برای افزایش درآمد و کاربر بسیار بالاست، بهینه سازی سایت امری ضروری و مهم است. از مزایای مهم بهینه سازی سایت جهت افزایش رونق کسب و کارهای اینترنتی می توان به مواردی چون افزایش آگاهی از نام تجاری، آگاه سازی و میل کاربران به خرید یا دریافت خدمات، اعتبار به محتوای سایت، کاربرد کلمت کلیدی پرقدرت، بهبود تجربه کاربری اشاره کرد. بهینه سازی سایت مزایای فراوانی دارد که نمی توان در یک پاراگراف ان را توضیح داد، برای آگاهی هر چه بیشتر در مورد بهینه سازی یا سئو سایت بهتر است در این زمینه با افراد حرفه ای و متخصص صحبت داشته باشید و از تجربیات و آگاهی آن ها بهره مند شوید.   

 

 

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم از بهینه سازی سایت یا سئو برای بازدهی بیشتر و دیده شدن بهتر سایت در موتور جستجو کاربرد مهم دارد. در دنیای بازاریابی دیجیتالی استفاده از این روش کمک بزرگی به صاحبان کسب و کار مجازی جهت افزایش دسترسی مشتریان، فروش محصولات و ارائه خدمات برتر و باکیفیت می کند. ایران سایت در این حوزه با بیش از دو دهه فعالیت خدمات نوین و باکیفیت را به کاربران خود ارائه می دهد. ایران سایت علاوه بر طراحی سایت در زمینه بهینه سازی و سئو سایت می تواند شما را کمک و راهنمایی کند. از مهم ترین خدمات ایران سایت می توان به مشاوره رایگان در طراحی سایت حرفه ای و استاندارد همراه با خدمات باکیفیت بهینه سازی سایت و کسب و کار اینترنتی اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایران سایت به سایت رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سئو جستجوی اینترنتی فضای مجازی بهینه سازی سایت بهتر دیده شدن ایران سایت کسب و کار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

ایسنا/کرمان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

سیداحمد عبودتیان عصر امروز، ۹ اردیبهشت‌ماه در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان ضمن تمجید از اقدام شهرداری در میدان دادن به جوانان اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی‌ست در اعصار گذشته که به حرف و آرمان تحقق وعده الهی احترام می‌گذارد.

وی با اشاره به تبدیل تهدید به فرصت، عنوان کرد: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

عبودتیان با اشاره به اینکه دشمن با راه انداختن داعش می‌خواست تفکر انقلاب اسلامی را از میدان حذف کند، گفت: اما امروز جمهوری اسلامی سردمدار فرهنگی منطقه شده و نشان دادیم اگر به حرف رهبر گوش بدهیم، تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت خطاب به شهرداران دهه هشتادی محلات رفسنجان گفت: تا زمانی در این الگو رشد می‌کنیم که بخاطر خدا کار کنیم و برای همین است که این الگو با محوریت مساجد اجرا می‌شود.

عبودتیان تصریح کرد: این‌که در این طرح نگاه ظریف و زیبای بانوان را در حکمرانی داریم، یک امتیاز است. این‌که تجربه بزرگترها در رأس است، جوان‌محور و نوجوان‌محور بودن و مسجدمحوری از امتیازات دیگر این طرح است.

به گزارش ایسنا، عصر ۹ اردیبهشت ماه با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار رفسنجان، عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن به میزان ۲۷۸ هکتار در رفسنجان آغاز شد.

استاندار کرمان در این مراسم اظهار کرد: در همه شهرستان‌های استان، به جز شهر کرمان قرار است در سایت‌های نهضت ملی مسکن خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته و تحویل متقاضیان شود.

محمدمهدی فداکار بیان کرد: در رفسنجان به غیر از ۲۷۸ هکتاری که امروز طرح آماده‌سازی آن کلنگ زنی شد، مقرر شد ۶۰۰ هکتار دیگر به شهر الحاق شود تا زمینه خانه دار شدن ۱۰ هزار نفر فراهم و مشکل مردم تا ۲۰ سال آینده حل شود.

به گفته وی، پس از آماده‌سازی سایت ۲۷۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در رفسنجان یعنی حدود دو ماه آینده، قرعه کشی واگذاری قطعات به متقاضیان انجام خواهد شد.

استاندار کرمان از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد